manege knollegruun/ manege het fjordenpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Delaja

Re: manege knollegruun/ manege het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:08

Oh ik dacht dat je naar het fjordenpaard ging!
Maar het kamp bij El rancho is 17+ en in je profiel staat dat je 16 bent, klopt dat dan wel?

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:37

manege Knollegruu ben ik erg over te spreken!
het ponykamp ben ik nooit geweest maar ik ben er vorig jaar en dit jaar in de mei vakantie geweest.
mischien kent iemand Elisabeth nog? die is nu van mij. ik heb er toen een week op gereden en was gek van dat beest. ze stond daar op half pension maar de vormalige eigenaresse had helaas geen tijd meer voor haar. toen ze belde dat we haar konden kopen hebben we dat gedaan. nu ben ik dit jaar met Elisabeth daar weer heen gegaan en we werden zo hartelijk ondvangen daar! ik was nog even bang dat mensen het mij kwalijk zouden nemen dat ze van mij wa maar iedereen was juist heel blij! Bart en Klara zijn supper mensen!

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 09:53

@delaja: hee, ja de week na kamp word ik 17, dus daar deden ze niet moeilijk over ;)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:53

Ohh haha nou dan snap ik het!
Ik ga dus met mijn paard en de bijrijdster van 17 komt ook mee en krijgt dan een paard van daar. Ben wel benieuwd hoor, ik heb er zo veel zin in!

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 14:44

hoe oud ben jij dan? wel gezellig dat je ook n vriendin meeneemt! wij komen met zn 3en zowiezo, en de 4e weten we nog niet, heeft scheur in middenvoetsbeentje.. :S

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:12

Oh dat is minder. Ik ben 22, ietsje ouder dus maar dat maakt niet uit toch :o

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:14

Ik ben heeeeel lang geleden een paar keer bij manege Knollengruun geweest, ik vroeg me af of Flippo er nog staat? :D Daar heb ik toen een paar keer op gereden! :=

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:15

Ik ben bij ze alletwee geweest,
Vond denk ik Fjordenpaard net iets gezelliger en je kon wat meer doen zegmaar tijdens het rijden.
Bij knollegruun heb je wel meer verschillende dingen maar ik vond fjordenpaard toch leuker denk ik

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:42

Ik kom al 6 jaar bij Fjordenpaard en nog steeds super gezellig en leuk daar :D je rijd iedere dag in het bos en doet leuke dingen
Het westerkamp kamp bij El rancho is inderdaad 17+

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:53

Over Knollegruun alleen maar goeds!!

Vanaf mijn 7e tot mijn 16e gelest elke week! 3 ponykampen die onvergetelijk waren!
Later heeft mijn paard daar nog op volpenison gestaan en heb ik daar een half jaar gelest met eigen paard.

Altijd fijn, altijd super lessen!

In mijn ogen de beste manege die ik ken. Echt een aanrader!!

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 12:17

xCathy schreef:
Ik ben heeeeel lang geleden een paar keer bij manege Knollengruun geweest, ik vroeg me af of Flippo er nog staat? :D Daar heb ik toen een paar keer op gereden! :=

ja flippo staat er nog steeds!

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 12:18

Delaja schreef:
Oh dat is minder. Ik ben 22, ietsje ouder dus maar dat maakt niet uit toch :o

haha tuurlijk niet, we komen met zn 3en, waarvan de oudste 24 is:P haha, word vast gezellig!

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:08

evaac schreef:
xCathy schreef:

ja flippo staat er nog steeds!

Owh wat leuk! :D Ik zag laatst nog foto's uit 2004 dat ik daarop reed met een buitenritje, wat een leuk beestje was dat!

lydiawess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:24

manege knollegruun dat is egt een hele leuk ponykamp , ook heeel gezellig daar !
ben er vorig jaar geweest en het jaar daarvoor !

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:27

Eef wordt gezellig op kamp bij Rancho

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:33

Manege Knollegruun, daar heb ik vroeger nog gereden toen ik een klein uppie was. Heel gezellig daar. Leuke paarden, leuke mensen. Bart is nog altijd een vriend van mijn vader en we komen er nog vaak langs, al dan wel niet om te rijden.
Ponykamp ben ik nooit op geweest, maar denk wel dat het leuk is. De paarden worden daar goed verzorgd. Minpunt aan Knollegruun vind ik dat de lessen vaak aardig vol zitten en dat er ook niet goed les word gegeven... Dus voor vakantie zeg ik doen, om echt te leren paardrijden zeg ik, nee.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:41

ElineS schreef:
Manege Knollegruun, daar heb ik vroeger nog gereden toen ik een klein uppie was. Heel gezellig daar. Leuke paarden, leuke mensen. Bart is nog altijd een vriend van mijn vader en we komen er nog vaak langs, al dan wel niet om te rijden.
Ponykamp ben ik nooit op geweest, maar denk wel dat het leuk is. De paarden worden daar goed verzorgd. Minpunt aan Knollegruun vind ik dat de lessen vaak aardig vol zitten en dat er ook niet goed les word gegeven... Dus voor vakantie zeg ik doen, om echt te leren paardrijden zeg ik, nee.

hier ga ik ook in mee :j Ik heb er niets geleerd in de ponykampen. En af en toe waren er ook beginners in de groep op buitenrit. Die maar ooit 1x eerder op een pony had gezeten en waren ook nog heel jong die beginners. Dat vond ik minder dus konden we alleen maar stappen. Op de laatste dag besloten ze pas om de gevordenen en de beginners te splitsen..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:43

Misschien dat ze daar van hebben geleerd, om dat niet weer te doen. Vind sowieso beginners en gevorderden samen op buitenrit doen een slecht idee. Ik zou dat ook gewoon zeggen dan, op dat moment. Je betaalt wel veel voor een ponykamp, dus dan mag je er ook wel wat van verwachten nietwaar :P. Maar goed, ik heb een handjevol neefjes en nichtjes die altijd op Ponykamp gaan bij Knollegruun en die vinden dat super. Ik ga zelf heel soms nog wel eens op een buitenrit van anderhalfuur daar, samen met wat familieleden die geen eigen paard hebben en ook dat is altijd heel goed geregeld.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:13

Ben zelf 3 jaar geleden naar El rancho de verano geweest en het was er echt geweldig.
Reed op snippy een fjord superleuk beest

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 19:54

@elineS/MightyJoe, ik vind het erg leuk om er een weekje te rijden enzo, ik weet niet hoe er verder in de normale lessen les word gegeven dus daar zeg ik niks over, verder vind ik er ook leuke leiding!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 20:47

@eevac nee er worden geen lessen gegeven er worden wel paarden verhuurd

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 09:09

@chantalliejj: we hebben het over knollegruun, niet over fp... ;)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 09:53

Nou het wordt voor mij geen El Rancho meer :-(

Ben dinsdag geopereerd en mag nu 4-5 week niet rijden

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 13:23

klopt, echt balen schatje(L)