Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daar heb ik toen een paar keer op gereden!
je rijd iedere dag in het bos en doet leuke dingen 
evaac schreef:xCathy schreef:Ik ben heeeeel lang geleden een paar keer bij manege Knollengruun geweest, ik vroeg me af of Flippo er nog staat?Daar heb ik toen een paar keer op gereden!
ja flippo staat er nog steeds!
Ik zag laatst nog foto's uit 2004 dat ik daarop reed met een buitenritje, wat een leuk beestje was dat! ElineS schreef:Manege Knollegruun, daar heb ik vroeger nog gereden toen ik een klein uppie was. Heel gezellig daar. Leuke paarden, leuke mensen. Bart is nog altijd een vriend van mijn vader en we komen er nog vaak langs, al dan wel niet om te rijden.
Ponykamp ben ik nooit op geweest, maar denk wel dat het leuk is. De paarden worden daar goed verzorgd. Minpunt aan Knollegruun vind ik dat de lessen vaak aardig vol zitten en dat er ook niet goed les word gegeven... Dus voor vakantie zeg ik doen, om echt te leren paardrijden zeg ik, nee.
Ik heb er niets geleerd in de ponykampen. En af en toe waren er ook beginners in de groep op buitenrit. Die maar ooit 1x eerder op een pony had gezeten en waren ook nog heel jong die beginners. Dat vond ik minder dus konden we alleen maar stappen. Op de laatste dag besloten ze pas om de gevordenen en de beginners te splitsen..
. Maar goed, ik heb een handjevol neefjes en nichtjes die altijd op Ponykamp gaan bij Knollegruun en die vinden dat super. Ik ga zelf heel soms nog wel eens op een buitenrit van anderhalfuur daar, samen met wat familieleden die geen eigen paard hebben en ook dat is altijd heel goed geregeld.