eswal manege in vries echt top! rij hier al 7 jaar en heb hier mijn paardje staan. superleuke pony's en je gaat zwemmen en speurtochten heel veeul rijden dus das cker een aanrader!
een buitenrit zonder begeleiding.. das wel een hoge eis op een pk.. zeker met jullie leeftijden.
Ik raad zelf stal 't reelaer aan een erg leuk pk en voldoet wel aardig aan je eisen.
Chachi
Geplaatst: 13-04-11 21:47
Ruiterkamp Fjordenpaard! gewoon DE BESTE OOIT! duurt 1 week, je krijgt een eige pony/paard voor hele week ( als het niet klikt kan je altijd een ander nemen) 1x per week ga je een flinke dagtocht maken Noem maar wat op! je kan daar echt alles! en super gezellig ook! Ik ga er elke jaar naar toe (ookal moet in daarvoor 3 uur in de auto zitten) echt een aanrader! Kijk hier voor meer informatie: http://www.fjordenpaard.com/ruiterkampen ook gaan we op het einde na de kamp nog een buitenrit maken zonder begeleiding!
www.kleinoever.nl goede lessen, veel buitenritten en springlessen Is je vriendin van de zomer al 11? of bijna 11? je zult bij bijna elk ponykamp in 2 leeftijdsgroepen terecht komen, 10 jaar is eigenlijk altijd bij de jonkies
Zelf ben ik nog nooit op ponykamp geweest. Maar 1 ding kan je de denk ik wel vertellen. Alleen op buitenrit gaat denk ik niet lukken Dit omdat ze niet weten hoe goed jij en je vriendinnen kunnen rijden en ze voor jou verantwoordelijk zijn.
weet ik het is ook wel zeldzaam maar het kan wel ze hebben bij een zo'n manege eigen terein daar mag je zonder begeleiding rijden maar ik ga waardschijnlijk naar rosworld
Likemaaike
Geplaatst: 01-05-11 12:43
Ik en mijn zusje gaan net als vorig jaar weer naar: www.eekwal.nl, gezellige sfeer! En erg leuke paarden en begeleiding echt een aanrader! En het is in Emmen (Drenthe)