Manege Lies Beuker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:20

ha wat grappig nou weet ik wie kelly en corine zijn!!! corine, hoe kwam je er nou zo gauw achter dat ik het was? knap!

kellytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:53

jaa maar wie ben jij ook alweer ik zou het echt niet meer weten das ook alweer lang geleden

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:55

haha raai maar! ik heb je pas nog gezien met eddam duurde alleen even voor ik eddam herkende! (dacht dat hij nog bij lies stond maar hij staat nu bij pronk toch?)

kellytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:58

jaa hij staat nu nog bij pronk morgen gaan we weer verhuizen dan naar brabant. en ik ga mee Haha! en hoezo herkende je hem niet meer dan ? en geef nog is een hint hahaha:P. heb je niet een foto dan weet ik het vast wel gelijk

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:59

had hem heel lang niet gezien vandaar en dacht ook dat hij nog steeds van joonie(of hoe je dat schrijft) was. ja nog een hint? lees mijn profiel misschien kom je er dan achter?

kellytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:01

hahaa neej dan nog niet ik zou het gewoon echt niet meer weten. had je bij lies ook je eigen paard staan dan of niet?

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:02

nee heb er een tijdje gewerkt!! HINT; stal langs de A6?(muiderberg)

kellytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:03

ooooooooooooooooooooooooooohhhhhh ik was toen samen met annemarie op buitenrit en toen kwamen we langs die stal ja nou snap ik het weer Lachen

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:04

mooi zo! ik ken je paard eigenlijk beter als jou maar dat maakt niet uit!!!!!

kellytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:07

jaa ik ken jou eigenlijk ook niet echt. heb je ook nooit bij lies beuker gezien.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 10:52

ik kreeg net een mailtje van...... Lies Beuker herself!

Voelt er iemand iets voor een reunietje?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:59

ankie1"]
ha wat grappig nou weet ik wie kelly en corine zijn!!! corine, hoe kwam je er nou zo gauw achter dat ik het was? knap!
[/quote]

In je profiel staat dat je stalhoudster en instructrice bent en je werkte een korte periode in Naarden en daarna in Almere. Link was dus snel gelegd Haha!.

[quote="smurf schreef:
ik kreeg net een mailtje van...... Lies Beuker herself!

Voelt er iemand iets voor een reunietje?????

Hey, leuk idee ! Allemaal verzamelen!!!

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:29

Niet om vervelend over te komen maar dat Lies nog leeft! Bloos!

Ok, een 7-jarig kinderoog denkt al snel te te zien dat iemand 'oud' is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 22:45

Over toeval gesproken. Zo kom je iemand na jaren weer tegen op een forum en zo zie je diezelfde persoon dezelfde dag paardrijden Haha!.

ankie1, Blaricumse paardendagen, rubriek bestgaand rijpaard, ja je bent gespot hoor .

Nu weer on-topic:

Ccccorine schreef:
Zijn er nog meer?

Ben erg benieuwd...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 00:13

Ja! Ikke! Ik heb er een tijdje gestaan met mijn Fjord, Knollie, dat was in... even denken, ik denk 1985?? Zoiets?
En ik heb er een paar jaar geleden nog gestaan met Jeddah, in 1998/99 tot ze verhuisd zijn naar Almere, daar ook nog even, maar niet lang, werd mij echt te groot.

Ik stond met verbazing te kijken toen ik na zoveel jaar er weer was! Alle "oudjes" waren er nog! Als er iemand top is voor de paarden, dan is het Lies wel. Altijd streng, maar altijd zo veilig mogelijk. Ik heb van haar denk ik die "tik" mee gekregen, ik krijg bijvoorbeeld kippevel als ik een paard door een smalle deur zie gaan of dat de staldeur niet geheel geopend is....

Allebei de deuren open!!! Die regel geldt nu bij mijn eigen stal ook!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 07:10

ik heb ook zo'n "tik" als ik iemand met gymschoenen zonder hakken op een paard zie klimmen, wil ik ze eraf trekken en uitleggen waarom dat gevaarlijk is........

Maar ja, ik ben net wegens bemoeizucht weggestuurd van mijn stal (geleerd bij Lies Beuker ), dus ik zeg maar nergens meer iets van

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:06

Ik ben wel voor een reunie... OK dan!

Ik wil steeds een keer langsgaan in almere maar het komt er maar niet van..

Weet iemand of Zampano nog leeft?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:49

En Maran??? Die was zo heerlijk om mee te springen!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:59

kijk ff op http://www.manege-liesbeuker.nl/ daar staat precies welke paarden er nog leven, kan je meteen Lies een mailtje sturen voor een reunietje Haha!

Ik moest altijd op Bugger springen en die kon niet galopperen, we hebben het nog steeds over een Bugger-galopje als een paar voor galoppeert en achter draaft

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:25

Hallo, ik ben Annemiek het zusje van Corine!!! Ja Charly hebben we nog steeds, maar dan samen met andere mensen waar hij ook de wei in kan. !!!!
Het gaat heel goed. De winters zijn wat zwaarder voor hem, maar in de zomer lijkt het net een veulen! Dan kan hij nog best heel dol zijn. Ze zeggen weleens: Hoe ouder, hoe gekker!
Ik heb nu een haflinger van 7 jaar. Hij kwam toen hij net 5 was geworden. Hij was toen alleen nog zadelmak. Na heel veel oefenen gaat het echt heel goed. Hij kan echt heel behoorlijk springen en heeft uitsraling bij de dressuur Knipoog ! We zijn rustig aan begonnen met wedstrijden en dat gaat heel goed. Eerst de FNRS proefen. Dat verliep als een zonnetje. Tot nu toe altijd winst en als we onze F12 diploma hebben (wat niet meer zo lang duurt) gaan we L1 starten *LOL*
Cheese! Als iemand mij uitlegd hoe ik een foto kan neerzetten, dan doe ik dat gelijk!
Het is een haflinger ruin van 1.50M. Modern type. Lange manen en voorpluk. Zijn vader is Naro ( Leuk om foto's uit de N-lijn te bekijken).

Nu sta ik met mijn pony op manege nieuw hagenauwe. Ook een hele leuke manege. Kijk maar eens op www.hagenauwe.nl
En een tijdje geleden kwam ik daar Kim tegen. Die deed daar volgens mij de ORUN cursus eerste fase. Grappig, zo zie je iemand nooit meer en dan ineens wel. OK dan! Gefeliciteerd hoor Kin met je diploma!! Kom je nog een keer een cursus doen??? Volgens mij komt ook de tweede en derde fase????Wie weet????

Nou leuk weer om wat van sommige mensen te horen/
OK dan! OK dan! OK dan! Groetjes Annemiek OK dan! OK dan! OK dan!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:28

smurf schreef:
zal wel Anydale geweest zijn, vraag Ankie1 maar es naar haar ervaringen aldaar Haha! Knipoog Schijnheilig

Ik was altijd een slecht voorbeeld bij Lies Beuker, want ik ging altijd buiten rijden, dat was gevaarlijk en eng.......

Lies Beuker, ookwel de fabriek en staat ook bekend om haar drang naar veiligheid Haha! Ik woon er op kwartiertje fietsen vanaf.

Vriendin van mij rijdt er in de manege les mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:31

AnnemiekvM schreef:
Als iemand mij uitlegd hoe ik een foto kan neerzetten, dan doe ik dat gelijk!
Het is een haflinger ruin van 1.50M. Modern type. Lange manen en voorpluk. Zijn vader is Naro ( Leuk om foto's uit de N-lijn te bekijken).

Nou Annemiek, ik kan je dat wel uitleggen hoor! Maar ik zal vandaag eens even heel lief voor je zijn .

Cheese! Dit is Tommie, de Haflinger van Annemiek:

Afbeelding

En nu met Annemiek samen (kwaliteit foto is minder, sorry)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-08-03 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:49

WOUW!!!!! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Wat leuk! Mooie foto zeg!
Ik kan er veel over schrijven, maar het koppie zegt al genoeg: I LOVE TOMMIE Vingers aflikken

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:51

Lache joh die internetsite... OK dan!

Er is alleen bijna niemand meer over van de oude paarden... Huilen

Het is ook al weer een hele tijd geleden..

Ik moet snel maar eens langs gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:04

Ok, laat ik zelf dan ook maar twee foto'tjes neerzetten van Liberty en ik. Ik doe hem samen met mijn vader en we hebben hem nu een klein jaar. Hij is een KWPN-er (FaramxCandyboy), ruin en 1.73m hoog.

Nogmaals excuses voor de fotokwaliteit, deze zijn ingescand met een scanner die zijn beste tijd wel heeft gehad.

In de buitenbak bij ons op stal (Liberty staat op pensionstal de Heidehoek in Eemnes, dus niet bij Tommie):
Afbeelding

In de springtuin (het ziet er een beetje vreemd uit, maar hij sprong er gewoon overheen):
Afbeelding