Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ankie1"]
ha wat grappig nou weet ik wie kelly en corine zijn!!! corine, hoe kwam je er nou zo gauw achter dat ik het was? knap!
[/quote]
In je profiel staat dat je stalhoudster en instructrice bent en je werkte een korte periode in Naarden en daarna in Almere. Link was dus snel gelegd.
[quote="smurf schreef:ik kreeg net een mailtje van...... Lies Beuker herself!
Voelt er iemand iets voor een reunietje?????
! Allemaal verzamelen!!!
!!!!
! We zijn rustig aan begonnen met wedstrijden en dat gaat heel goed. Eerst de FNRS proefen. Dat verliep als een zonnetje. Tot nu toe altijd winst en als we onze F12 diploma hebben (wat niet meer zo lang duurt) gaan we L1 starten
Als iemand mij uitlegd hoe ik een foto kan neerzetten, dan doe ik dat gelijk! 
smurf schreef:zal wel Anydale geweest zijn, vraag Ankie1 maar es naar haar ervaringen aldaar![]()
![]()
![]()
Ik was altijd een slecht voorbeeld bij Lies Beuker, want ik ging altijd buiten rijden, dat was gevaarlijk en eng.......
Ik woon er op kwartiertje fietsen vanaf.AnnemiekvM schreef:Als iemand mij uitlegd hoe ik een foto kan neerzetten, dan doe ik dat gelijk!
Het is een haflinger ruin van 1.50M. Modern type. Lange manen en voorpluk. Zijn vader is Naro ( Leuk om foto's uit de N-lijn te bekijken).
.
Dit is Tommie, de Haflinger van Annemiek: