trainings kamp gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 22:07

Karrimh schreef:
bij http://www.freewebs.com/stalnorwind is dit ook mogelijk. dressuurles t/m Z niveau, springles t/m M niveau, buitenritten, zwemmen met de pony's, dropping, dagtocht, picknick enz enz.

kleine groepen zodat er veel een op een aandacht is.

echter alleen met meenemen van eigen pony

en deze ook :j

Meer suggesties zijn nog welkom!! :D

M_erell

Re: trainings kamp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:39

Ik ben ook op zoek, sta op de reservelijst van de KNHS instructieweek. Hazelhorst en Emmeloord zagen er goed uit!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 23:34

M_erell schreef:
Ik ben ook op zoek, sta op de reservelijst van de KNHS instructieweek. Hazelhorst en Emmeloord zagen er goed uit!

Fijner zou zijn als ze voor manege ruiters een aparte week maken, zodat diegene met enige ervaringen bij elkaar zitten. Maar we gaan t nog ff overleggen binnenkort!
(als het dan niet allebei al vol zit := _O- )

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 10:18

heeft er trouwens iemand ervaring met de trainingsweek in Emmeloord? Ik ben namelijk benieuwd naar het niveau en hoe het is als je een eigen pony meeneemt aangezien er ook mensen zijn die met een manegepony meedoen.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 22:30

M_erell schreef:
heeft er trouwens iemand ervaring met de trainingsweek in Emmeloord? Ik ben namelijk benieuwd naar het niveau en hoe het is als je een eigen pony meeneemt aangezien er ook mensen zijn die met een manegepony meedoen.

Had iemand een pbtje gestuurd die er was geweest. En die zij dat er ook 2 waren die M reden bij de pony's!

MeAndRein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:17

hey meiden !!:P

ik ben de vriendin van anais.. dacht laat ik me ook maar eens melden.. :P echt balen dat we nietzoveel kunnen vinden,..
maar we blijven zoeken :D!!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 13:00

emmeloord wordt het dus waarschijnlijk niet, is toch wel onwijs duur aangezien we de stalling thuis natuurlijk ook gewoon door moeten betalen...

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:23

Waar je ook naar gaat, de betaling van de stalling gaat toch altijd door?

joyfortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:19

Emmeloord is een topkamp (bij mij op de manege en ik was vorig jaar ook begeleider.)
Maar ik ga zelf naar http://inislot.nl/

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 22:58

Marie111 schreef:
Waar je ook naar gaat, de betaling van de stalling gaat toch altijd door?

Ja natuurlijk, maar als je naar een heel duur kamp gaat waarvan je niet zeker weet of het echt leuk is weet ik niet of het t waard is..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:19

Ik meld me ook even hier. Ik ben ook nog op zoek naar een leuk kamp voor deze zomervakantie. Helaas door school nogal druk in het voorseizoen en dus geen KNHS instructieweken.

Wil graag een kamp waar mijn paard (en ik natuurlijk ook) veel ervaring op kunnen doen met springen en crossen. Dressuurlessen vind ik natuurlijk ook altijd interessant om de nodige tips eens van iemand anders te horen.

Iemand enig idee? Graag wel iets voor "volwassenen" aangezien ik niet meer weg kom met tot 17 jaar :D

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:38

http://www.sintels.nl

De instructieweek is voor iedereen vanaf 12 jaar, en niet voor beginnende ruiters, nivo is vanaf F6 dressuur. We zullen dit jaar 2 groepen hebben (indeling naar leeftijd), alleen het eten e.d. is samen. Er hebben ook enkele KNHS rijders ingeschreven. Nivo van de lessen is t/m ZII dressuur.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 23:43

vibabu schreef:
Ik meld me ook even hier. Ik ben ook nog op zoek naar een leuk kamp voor deze zomervakantie. Helaas door school nogal druk in het voorseizoen en dus geen KNHS instructieweken.

Wil graag een kamp waar mijn paard (en ik natuurlijk ook) veel ervaring op kunnen doen met springen en crossen. Dressuurlessen vind ik natuurlijk ook altijd interessant om de nodige tips eens van iemand anders te horen.

Iemand enig idee? Graag wel iets voor "volwassenen" aangezien ik niet meer weg kom met tot 17 jaar :D

"welkom" Haha
We kunnen dit topic beter;
het leedt dat geen kamp kunnen vinden heet' noemen :P

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:09

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 23:30

bedankt! Ik ga t bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:34

Het zwarte water is super. Ben er vroeger zelf geweest en nu gaan er mensen die ik ken. Ben ook regelmatig naar de KNHS weken geweest maar het Zwarte Water is minstens zo goed.

Maat betwijfel het dat hun nog plaats hebben

viefj12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:48

Ik ben vorig jaar naar emmeloord geweest en ik vond het echt een super leuk kamp, je werd super ontvangen was voor de mensen die op zondag kwamen wel wat moeilijker omdat er ook wedstrijden waren maar je werd super opgevangen,
Mensen zijn er super aardig en ik heb er weer veel bijgeleerd, verder krijg je ook zitanalyse die mij ook heeft geholpen
Het werd ook super verzorgt!

_Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:22

Oke dit volg ik ook even. :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:06

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 21:11

Bedankt voor alle reacties bokkers!
We hebben nog ff overlegd. En hebben toch gekozen om dit jaar niet meer op kamp te gaan. Ik ga nu een weekje naar Deborah toe, en gaan dan een paar x lessen bij profs. Dat is ook erg leerzaam!
Suggesties zijn nog steeds welkom voor de nog kamp zoekende bokkers!!

MeAndRein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:57

jepjep.... :D

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:51

Oh, geen KNHS weken voor je dus Anais! Vond kamp met jou toen wel echt geweldig! :D Alles goed met Krimp? Ini Slot zijn een paar vriendinnen van me geweest, was ook erg leuk. Anders kan je als eventuele hele erge troost wel een weekje hier op (eigen) instructieweek komen hoor :P

Maud_OllieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 00:07

ik zou egt niks weten van een leuk kamp. :(:)
maar ik ben egt super blij met mijn plaatje in de m/z knhs instructie week! dit is al het derde jaar dat ik probeer te komen en het is gelukt!!! ik ga samen met mijn zusje en een ander meisje uit de pony club! *D

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:42

Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de trainingsweken in Emmeloord? Ik ga de laatste week van juli.

blondedesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 07:26

Ik ga altijd naar een privéstal in friesland als je graag wilt weten moet je het even zeggen.
Het is er super leerzaam ik rijd er ook gewoon les en als je wilt leren is daar je kans. ik heb alleen ee site maar daar staat niet op dat je ook instructieweek hebt dit komt omdat het goedkoop en super leerzaam is en anders komen er te veel mensen en we maken er geen manege van

wil je de site pb me even