Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lissisanne schreef:Roxylovee schreef:haha hij is echt een poepie!
alleen ze hadde me ingedeeld en ik reed er al 3 dagen op kwam ik er later achter dat hij nog maar net een week was ingereden![]()
wel gelachen om die held zeg haha
arm paardSuzan_v_h schreef:Ik heb op Nienke gezeten. Een fries. Was erg leuk. Ik merkte alleen dat ze na een paar dagen moe werd, en was niet meer zo snel na een week. Alleen voor mij geen fjordenpaard meer. Heb er zo mijn meningen over.
ik begin te begrijpen wat jij bedoelt

Roxylovee schreef:haha hij is echt een poepie!
alleen ze hadde me ingedeeld en ik reed er al 3 dagen op kwam ik er later achter dat hij nog maar net een week was ingereden![]()
wel gelachen om die held zeg haha
en werken ze niet meer ( wat bijna nooit gebeurt, want de meeste lopen gewoon mee met de groep ) laten ze der geen ponykampkind op. Britt_Sisi schreef:HeraLover schreef:is dat een ponykamp??
Maar heb je daar ook meer paardenrassen? want ik ben zelf niet zo weg van fjorden ;x
je hebt heel veel andere rassen ja!
met huren mag je kiezen uit een paar paarden die aan de balk gezet zijn, en soms staat sax of oneil er wel tussen maar daar moet je wel geluk mee hebben!
en op ponykamp word je ingedeeld door Henk en José zelf, dan heb je bijna altijd een gelijk een leuk paard!
ik ben er geloof ik 7 keer op kamp geweest en heb gereden oppp :
Frija
Vera
Tjikken
Fanny
Pepsi
Spike
Sax
Loulou
Duke
Maxima
Madelin
Josha
Joraya
Ushi
Classic
Simone
Happy
Safari
en snippie (heel kort en kan ik me niet veel meer van herinneren. was gevallen )
ik vond alle paarden heel leuk toen ik erop zat, maar als ik nu terug kijk vind ik Happy nu nog het leukst, same met Duke want die blijft altijd leuk en safari was ook erg leuk!
x
alleen daarna nog een keer op gereden met huren en toen kwam ik er achter dat het toch niet helemaal mijn type paard is haha!