Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als ze op je tenen gaan staan?

Janine1990 schreef:ik moet er niet aan denken: zomer en in de kantineEr is bij de schoenwinkel wel spul tegen zweetvoeten... Maar als ze zo nodig moeten zeuren over niet op schoenen (naaldhakken, oké), je bent op een manege, paarden stinken toch... Dus die zweetvoetengeur moet ook maar kunnen hoor... Vragen ze zelf om!
Paardje1993 schreef:Janine1990 schreef:ik moet er niet aan denken: zomer en in de kantineEr is bij de schoenwinkel wel spul tegen zweetvoeten... Maar als ze zo nodig moeten zeuren over niet op schoenen (naaldhakken, oké), je bent op een manege, paarden stinken toch... Dus die zweetvoetengeur moet ook maar kunnen hoor... Vragen ze zelf om!
Paardje1993 schreef:Janine1990 schreef:ik moet er niet aan denken: zomer en in de kantineEr is bij de schoenwinkel wel spul tegen zweetvoeten... Maar als ze zo nodig moeten zeuren over niet op schoenen (naaldhakken, oké), je bent op een manege, paarden stinken toch... Dus die zweetvoetengeur moet ook maar kunnen hoor... Vragen ze zelf om!

pernill schreef:Gioyy schreef:In de stallengang ? <-- die vat ik niet helemaal , dat is hartstikke koud !
in de kantine hebben wij het ook
inderdaad, in de kantine vind ik het ook nog wel kunnen
maar in de stallengang ? lekker een paarden hoef op koude voeten
Paardje1993 schreef:Ze zeiden dat paarden er weinig over lopen, maar de ruiters vaker. dit is ook ivm verkleuringen.
wat voor tips hebben jullie dan voor m'n aigles en kousen?
Anders zien jullie over 1 jaar wel vanzelf 'kantine X ergste zweetvoetengebouw 2011'.
? Dus eerst door het zand, dan je paard vasthouden aan de teugels en je laarzen met je sokken die inmiddels vol zand zitten weer aantrekken?
. Is die manegebaas jullie niet voor de gek aan het houden
?