Manege Kleinoever

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Re: Manege Kleinoever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:34

Oh ja! Blondje en Kiwi ken ik ook nog wel :D

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:18

jori_X schreef:
KLfan schreef:
6. Brochelly (manege gefokt)

Bochelly :)) En die staat daar niet meer :D

Ik ben ook begonnen bij Klein Oever! Zo'n 13 jaar geleden. Ik herinner me Pandora nog (1 van de lievelingetjes), Kiwi en Blondje niet te vergeten :)) Daarop hem ik mn 1e wedstrijdje gereden.

Nu rijden we 's winters op donderdagavond met de rijvereniging daar. Ook rij ik sinds kort Bètagravin :)

Bochelly weg? ):

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:24

ohja, ben er 2x op ponykamp geweest. Toen was Picasso mijn maatje :). Vond het alleen niet echt een geweldig kamp, het was allemaal niet zo goed geregeld vond ik....

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 01:32

Klein Oever de oude goede tijd!

Met Nibbit heb ik nog heel wat ervaringen gehad.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 11:26

jori_X schreef:
KLfan schreef:
6. Bochelly (manege gefokt)

Bochelly :)) En die staat daar niet meer :D

Ik ben ook begonnen bij Klein Oever! Zo'n 13 jaar geleden. Ik herinner me Pandora nog (1 van de lievelingetjes), Kiwi en Blondje niet te vergeten :)) Daarop hem ik mn 1e wedstrijdje gereden.

Nu rijden we 's winters op donderdagavond met de rijvereniging daar. Ook rij ik sinds kort Bètagravin :)

ja kon topic niet veranderen. Cadeau graaf is ook verkocht. Jullie springen toch altijd op donderdag? Wij moeten namelijk altijd de staanders terug zetten. haha. Ik ga binnenkort misschien weer paardendoorrijden voor kleinoever.(mijn cijfers :( ) Ik deed bolsjenikki eerst maar kon even niet meer vanwege de cijfers. (en jonge wat voelen die sportpaarden fijn aan. Ik mocht even op berg/burg graaf uitstappen en draven van peter, dat voelt echt kollosaal

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 11:28

lileae schreef:
Staan Zwarte en Nero er nog??

zwarte ja nero nee. was die vergeten er in te zetten.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 11:42

Zijn me nog een aantal namen te binnen geschoten :)

Lodewijk en Bernard (2 mini shetjes, niet gereden). Bert en Ernie (de haflingers).
Brotje, Joep, Kazella, Helvera, Kashmir, Olilly, Pachino, Bartje, Tootsie, Osirus, Iris en Jacaranda.

Zal eens kijken of ik nog ergens verdwaalde foto's op de computer heb.

Kent iemand hondje Dibbes nog? Die vond ik zoooo lief <3

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 11:56

Skessa_ schreef:
Zijn me nog een aantal namen te binnen geschoten :)

Lodewijk en Bernard (2 mini shetjes, niet gereden). Bert en Ernie (de haflingers).
Brotje, Joep, Kazella, Helvera, Kashmir, Olilly, Pachino, Bartje, Tootsie, Osirus, Iris en Jacaranda.

Zal eens kijken of ik nog ergens verdwaalde foto's op de computer heb.

Kent iemand hondje Dibbes nog? Die vond ik zoooo lief <3

bartje is 3 jaar geleden weggegaan volgens mij precies weet ik niet. helvera bleef nog wat langer net als pachino, olilly en kazella zijjn er nog :) . Weetje bochelly kwam volgensmij van kazella. al die andere paardjes heb ik nooit gekent ;(

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:00

Dat is al heel lang geleden dat ik er ben geweest, maar ben er ook op ponykamp geweest, heel wat jaartjes geleden :P Mijn topper was toen Pegasus, maar weet niet of hij er nog is?

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:00

_Eef schreef:
Bochelly weg? ):

Bochelly staat bij mij op stal :j Gaat binnenkort voor het eerst mee op concours

KLfan schreef:
ja kon topic niet veranderen. Cadeau graaf is ook verkocht. Jullie springen toch altijd op donderdag? Wij moeten namelijk altijd de staanders terug zetten. haha. Ik ga binnenkort misschien weer paardendoorrijden voor kleinoever.(mijn cijfers :( ) Ik deed bolsjenikki eerst maar kon even niet meer vanwege de cijfers. (en jonge wat voelen die sportpaarden fijn aan. Ik mocht even op berg/burg graaf uitstappen en draven van peter, dat voelt echt kollosaal

Staanders terugzetten? :+ Wij halen altijd alles uit de bak zoals Peter het graag wil!

Is Kazella Zuidhorn? Kan wel kloppen dat dat de moeder is inderdaad :j

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 12:04

jori_X schreef:
_Eef schreef:
Bochelly weg? ):

Bochelly staat bij mij op stal :j Gaat binnenkort voor het eerst mee op concours

KLfan schreef:

Staanders terugzetten? :+ Wij halen altijd alles uit de bak zoals Peter het graag wil!

Is Kazella Zuidhorn? Kan wel kloppen dat dat de moeder is inderdaad :j

veel plezier met bochelly nog last gehad van haar hengstigheid? ja de staanders staan uit de bak maar voor de nood deuren. Maakt niks uit hoor, ben er immers om te helpen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:18

Givar:
Afbeelding

Jacaranda en Givar:
Afbeelding

Freggel:
Afbeelding

Givar in de oude loopstal (achtergrond Amis):
Afbeelding

1e is Loekie (kan dat?) Tootsie, Givar en Binky:
Afbeelding

Linky in de oude loopstal:
Afbeelding

Lodewijk:
Afbeelding

Montana:
Afbeelding

Ottawa:
Afbeelding

Moondance:
Afbeelding

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:19

Ik heb nog nooit wat gemerkt van hengstigheid gelukkig. En ik hoorde net dattie met zn hoofd sloeg? Ook nog niks van gemerkt :)) Over een paar weekjes mag hij een L parcours proberen!

Oh nouja dat weten wij ook niet :+ Als het anders moet moet iemand het even komen zeggen op donderdagavond :j

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:45

O hahah Jori! ik zie ineens dat jij het bent! ik zat ook een tijdje in het TFFG topic!

Wat leuk van Bochelly! Ik was er in de herfst op kamp en heb de hele week op haar gereden ongeveer! en op Zongravin. Ze zeiden toen alleen dat Bochelly helemaal niet kon springen... Heb je misschien wat foto's van d'r? (:

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 15:42

_Eef schreef:
O hahah Jori! ik zie ineens dat jij het bent! ik zat ook een tijdje in het TFFG topic!

Wat leuk van Bochelly! Ik was er in de herfst op kamp en heb de hele week op haar gereden ongeveer! en op Zongravin. Ze zeiden toen alleen dat Bochelly helemaal niet kon springen... Heb je misschien wat foto's van d'r? (:

deze herfst?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 15:44

Skessa_ schreef:
1e is Loekie (kan dat?) Tootsie, Givar en Binky:
ja dat is loekie. p.s. loeki is nu verkocht aan een meisje.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 16:33

jaaa kazella was toen mijn favoriet mijn eerste jaar, het 2e jaar was ze drachtig en kon niet meer bereden worden ofzo..

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 16:35

Tootsie was zoo leuk :D

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:32

_Eef schreef:

Oh wat leuk! Nee klopt in het begin kon hij zn voorbenen niet kwijt :)) Maar na een tijd werd hij te boeverig voor de manege en hebben ze hem nog eens geprobeerd met springen. Toen ging het al vele malen beter! Het springen gaat nu heel goed, vooral nu zn conditie wat beter is. Hij springt heel gemakkelijk :D

Foto's heb ik nu niet omdat ik hem nog maar kort heb. Als ik een leuke foto heb zal ik hem wel sturen :)

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:33

O wat leuk dat hij nu zo goed terecht is gekomen dan! Alleen vind ik het wel jammer dat ik hem dan niet meer kan rijden, maarja.. (:

Dankjewel! (:

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:39

Ik ben vier jaar geleden op kamp geweest bij Klein Oever. Ik was in week 1, toen wa er een pony die amen met nioby in stal stond, ze heette Whisegirl. Kan iemand mij vertellen wat er met haar is gebeurd? Dat was echt een leuke pony! En Nesqio, dat vond ik ook zo'n leuke, gelukkig is die er nog!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 17:07

helaas weet ik niet wat er met whisegirl is gebeurt.:(:)

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:13

Ik geloof dat Wisegirl verkocht is.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:19

Ik ging daar 20 jaar geleden op kamp. Jacaranda was toen nog een jonge pony, de andere namen zeggen mij niets. Eigen fokprodcuten kom ik nog wel eens tegen in de sport.

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:58

Jammer dat ze is verkocht was echt een mooie en leuke pony!