Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jori_X schreef:KLfan schreef:6. Brochelly (manege gefokt)
BochellyEn die staat daar niet meer
Ik ben ook begonnen bij Klein Oever! Zo'n 13 jaar geleden. Ik herinner me Pandora nog (1 van de lievelingetjes), Kiwi en Blondje niet te vergetenDaarop hem ik mn 1e wedstrijdje gereden.
Nu rijden we 's winters op donderdagavond met de rijvereniging daar. Ook rij ik sinds kort Bètagravin
. Vond het alleen niet echt een geweldig kamp, het was allemaal niet zo goed geregeld vond ik.... jori_X schreef:KLfan schreef:6. Bochelly (manege gefokt)
BochellyEn die staat daar niet meer
Ik ben ook begonnen bij Klein Oever! Zo'n 13 jaar geleden. Ik herinner me Pandora nog (1 van de lievelingetjes), Kiwi en Blondje niet te vergetenDaarop hem ik mn 1e wedstrijdje gereden.
Nu rijden we 's winters op donderdagavond met de rijvereniging daar. Ook rij ik sinds kort Bètagravin
) Ik deed bolsjenikki eerst maar kon even niet meer vanwege de cijfers. (en jonge wat voelen die sportpaarden fijn aan. Ik mocht even op berg/burg graaf uitstappen en draven van peter, dat voelt echt kollosaal 
Skessa_ schreef:Zijn me nog een aantal namen te binnen geschoten
Lodewijk en Bernard (2 mini shetjes, niet gereden). Bert en Ernie (de haflingers).
Brotje, Joep, Kazella, Helvera, Kashmir, Olilly, Pachino, Bartje, Tootsie, Osirus, Iris en Jacaranda.
Zal eens kijken of ik nog ergens verdwaalde foto's op de computer heb.
Kent iemand hondje Dibbes nog? Die vond ik zoooo lief
. Weetje bochelly kwam volgensmij van kazella. al die andere paardjes heb ik nooit gekent
Mijn topper was toen Pegasus, maar weet niet of hij er nog is? _Eef schreef:Bochelly weg? ):
Gaat binnenkort voor het eerst mee op concoursKLfan schreef:ja kon topic niet veranderen. Cadeau graaf is ook verkocht. Jullie springen toch altijd op donderdag? Wij moeten namelijk altijd de staanders terug zetten. haha. Ik ga binnenkort misschien weer paardendoorrijden voor kleinoever.(mijn cijfers) Ik deed bolsjenikki eerst maar kon even niet meer vanwege de cijfers. (en jonge wat voelen die sportpaarden fijn aan. Ik mocht even op berg/burg graaf uitstappen en draven van peter, dat voelt echt kollosaal
Wij halen altijd alles uit de bak zoals Peter het graag wil!
jori_X schreef:_Eef schreef:Bochelly weg? ):
Bochelly staat bij mij op stalGaat binnenkort voor het eerst mee op concours
KLfan schreef:ja kon topic niet veranderen. Cadeau graaf is ook verkocht. Jullie springen toch altijd op donderdag? Wij moeten namelijk altijd de staanders terug zetten. haha. Ik ga binnenkort misschien weer paardendoorrijden voor kleinoever.(mijn cijfers) Ik deed bolsjenikki eerst maar kon even niet meer vanwege de cijfers. (en jonge wat voelen die sportpaarden fijn aan. Ik mocht even op berg/burg graaf uitstappen en draven van peter, dat voelt echt kollosaal
Staanders terugzetten?Wij halen altijd alles uit de bak zoals Peter het graag wil!
Is Kazella Zuidhorn? Kan wel kloppen dat dat de moeder is inderdaad
_Eef schreef:O hahah Jori! ik zie ineens dat jij het bent! ik zat ook een tijdje in het TFFG topic!
Wat leuk van Bochelly! Ik was er in de herfst op kamp en heb de hele week op haar gereden ongeveer! en op Zongravin. Ze zeiden toen alleen dat Bochelly helemaal niet kon springen... Heb je misschien wat foto's van d'r? (:
_Eef schreef:O hahah Jori! ik zie ineens dat jij het bent! ik zat ook een tijdje in het TFFG topic!
Wat leuk van Bochelly! Ik was er in de herfst op kamp en heb de hele week op haar gereden ongeveer! en op Zongravin. Ze zeiden toen alleen dat Bochelly helemaal niet kon springen... Heb je misschien wat foto's van d'r? (:
Maar na een tijd werd hij te boeverig voor de manege en hebben ze hem nog eens geprobeerd met springen. Toen ging het al vele malen beter! Het springen gaat nu heel goed, vooral nu zn conditie wat beter is. Hij springt heel gemakkelijk