Als je met manegepaarden rijdt kan ik het me voorstellen. Maar ook op eigen paarden? Mijn dier, mijn lichaam, niemand heeft voor mij te bepalen hoe en wat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veerle90 schreef:ik ben 5 weken geleden gevallen zonder bp *deze hing thuis in de schuur* met als gevolg 2 gebroken wervels.. Nu mag ik over 2 weken weer rustig aan gaan rijden, maar zeker wete ndat ik met bp rijd, mijn zit word er trouwens beter door, maar dat je ze verplicht op een manege moet dragen heb ik nog niet gehoord!
Dat het in springlessen word gevraagd oke, maar ook in de gewone lessen?! Vind niet dat ze dat van ouders moeten vragen om zo even min 70 euries uit te geven! En als je dan nog je eigen paard rijd vind ik dat de verantwoording helemaal bij jezelf ligt!
Lielle schreef:Anoeska, ik zou er ook om vertrekken, terwijl ik echt wel weet dat een BP niet vervelend zit. Maar ik weiger om tijdens iedere training een BP aan te trekken, daar zie ik de noodzaak niet van in.
Anoeska schreef:Lielle schreef:Anoeska, ik zou er ook om vertrekken, terwijl ik echt wel weet dat een BP niet vervelend zit. Maar ik weiger om tijdens iedere training een BP aan te trekken, daar zie ik de noodzaak niet van in.
Bedoel eigenlijk mee dat iemand alweer aan het mopperen is voor het eens een keer te proberen. Ik zou ook niet staan te springen. Maar als het verder een prima manege is waar ik het naar m'n zin heb. Dan zou ik eerst eens een keer zo'n ding aantrekken voor ik op stel en sprong zou vertrekken.
Rocco_Love12 schreef:ik vind dat iedereen zelf de verantwoording moet hebben om een kogelvrijvest te dragen of niet..
Rumpleteaser schreef:Rocco_Love12 schreef:ik vind dat iedereen zelf de verantwoording moet hebben om een kogelvrijvest te dragen of niet..
Kogelvrij...? Jij rijdt op een gevaarlijke manege zeg!![]()
en dat ze dus alleen verplicht worden in de lessen.