Geen idee hoe dat is daar, ben er nog niet eerder op pk geweest...Levend stratego lijkt me helemaal geweldig..!Hebben we met schoolreis vorig jaar ook gedaan
Echt wel leuk!Maar 1 probleempje:Ik durf dus echt niet mee met spooktocht!Ik ben als de dood voor alles wat er wel is, maar ik niet zelf kan zien, of dat er in het donker ineens iets gebeurd zonder dat ik het zie ofzo!!
Is met dropping ook met enge dingen enzo??
x'
[edit; spelfouten eruit?]
kijken

ook iets van een clinic met een pensionpaard + ruiter kan ook super intressant zijn. Vooral als ze oefeningen uitvoeren uit hogere klasses, met commentaar erbij natuurlijk :d
ook op ponykampen geweest en wij moesten ook invetten en we hadden stalcorvee 's ochtends. Snap dat de taak voor de begeleiders (meestal slecht of onbetaald) dit ook niet de juiste klus is, maar als ik even terug kijk naar de €260 die mijn ouders er toen voor betaalden vind ik dat toch niet op zijn plaats. Maargoed als je die leeftijd heb denk je daar niet over na, maar zo terugkijkend maken ze toch wel pittig winst op je én hebben ze wat extra medewerkers.