Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik me niet prettig voel bij bepaalde mensen, ga ik daar niet mee om, dus ik ben gewoon lekker mijn gang gegaan op de manege. Wilde ik helpen met pony's opzadelen voor de beginnerslesjes? Dan deed ik dat. Ook met wedstrijden verklaarde iedereen mij voor gek vanwege mijn ponykeuze (eigenwijze Fjord, vervelende Haflinger, een pony die niet stil wilde staan). Maar hee, dat vond ik leuke pony's en mij ging het er niet om om eerste te worden. Ja, meestal werd ik laatste of enalaatste, maar toen ik met de vervelende Haflinger een keer 2e werd, had ik ze allemaal stil! Het maakte me niet uit wat anderen er van vonden. Ik vond dat leuk dus ik deed dat ook. Bij mij was het tijdens het paardrijden ook niet de hoofdzaak om met een vriendinnengroep bezig te zijn (want dan klets je toch alleen maar
) maar om goed te leren paardrijden en met paarden bezig te zijn. Ik ben van de manege af gegaan toen ik op een andere manege ging helpen met paardrijlessen voor verstandelijk gehandicapten. Daar hoorde ik wel in de groep (van de vrijwilligers), ook al waren die mensen ouder dan mij. Achteraf ben ik heeel bij dat ik niet bij de groep wilde horen op de manege, want nu zijn het het soort meisjes geworden die op Hyves heel sletterig op de foto gaan en ruzie zoeken met iedereen. Gelukkig ben ik niet zo geworden (al wil ik niet zeggen dat de meiden bij jou op de manege ook zo zijn
)