Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Judith_ schreef:Ach vanuit de dressuur en de indruk die ik daarvan krijg wordt je met elk correct gereden paard laag beoordeelt. Hoeveel paarden die hoge cijfers halen lopen correct? De meeste strekken aan de voorkant en slepen de achterkant bijwijze van spreken mee. Dan kun je ook met een ander ras komen wat correct loopt, mooi draagt en verzameld maar niet overdreven zijn voorbenen er uit zwiept, laag beoordeeld worden.
De meeste dravers lopen inderdaad niet op die manier, en daar ben ik blij om. Maar dat is verder ook niet helemaal ontopic. Wat dat betreft kan ik me wel in de mening van Nina_roosje vinden, maar dan gaat deze mening niet alleen op voor de draver maar voor heel wat meer paarden(rassen)
Verder ben ik van mening dat je gewoon goed voorbereid op de wedstrijd moet komen. Dat je geen wedstrijd gaat rijden met een paard wat thuis ook de proef niet netjes kan lopen. Of dat in het geval van de TS ook zo is, dat weet ik natuurlijk helemaal niet.
Ik ben trouwens na dat ik mijn winst punt heb gehaalt gelijk gestopt.. En heb ik gezworen nooit meer een dressuur wedstrijd te rijden met dit paard.