bonbon15 schreef:schipper mag ik over varen?
en dan ja of nee hoe moet ik veder varen ?
galop,stap,draf!
deden wija ktijd in de les
hahaha, ik dacht eerst dat je zonder paard bedoelde.
Maar met is dat wel heel grappig ja!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annnn schreef:Een spel in de nacht is altijd een succes!
Vaak worden dit zort dingen op ponykampen vergeten,
dat vind ik dan wel jammer.
en misschien een kampvuur achtig iets?

Blon_D schreef:Mja een spootocht kan wel maar we moeten ons wel aanpassen aan de doelgroep meisjes van 7 jaar doe ik dat niet aan
romy_b schreef:Blon_D schreef:Mja een spootocht kan wel maar we moeten ons wel aanpassen aan de doelgroep meisjes van 7 jaar doe ik dat niet aan
Ja dat is waar, vind het altijd jammer dat het leeftijdsverschil bij ponykampen zo groot is, ponykamp voor meisjes van 8 is heel anders en vinden heel veel andere dingen leuker dan meiden van 16 ofso.,

bijvoorbeeld vragen over de manege.
en dan mogen ze niets zeggen maar ze moeten het woord op het papier dat bij het groepje ligt tekenen en dan moeten zei het raden. om te voorkomen dat mensen het voorzeggen word er een spion ingezet. Bijvoorbeeld 1 iemand uit groep 1 gaat bij groep 2 kijken en iemand van groep 2 kijkt bij groep 3 als voorbeeld. Of je gebruikt een leiding
) en die óp de hunnebedden waren geweest 4 nachten heel rustig moesten zijn na 12 uur, anders kwamen de geesten ze halen.
We hebben de hele nacht niks van hem gehoord, de dag daarna hebben ze verteld dat het nep was, anders werd het wel erg sneu. Maar dus een goeie tip voor irritante (jonge) kinderen
, is echt heel leuk!

. En het kampvuur vond ik geweldig, lekker warm 's avonds en marshmallow's of brood roosteren.