Yes, ik mag misschien leasen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Re: Yes, ik mag misschien leasen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 11:55

Ja alleen mijn ouders vinden het een beetje gevaarlijk omdat er laatste tijd wel veel meldingen zijn in de krant van dat er iemand is neergestoken etc. in de buurt. Is dat wel redelijk,die prijs? Dus 150 voor een pony en 175 voor een paard? Je mag iedere dag rijden behalve op zondag.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:31

voor een maand is dat volgens mij een hele redelijk prijs. Als het hier in de buurt kon zou ik een gat in de lucht springen.

HorseWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:41

Uhh Sorry
maar wat is Leasen :o ;)

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:57

leuk hoor;) maar zou eerder geen manege paard leasen eerder een eigen paard :=
op de manege zit er namelijk van iedereen op en weet je niet altijd wat er mee gedaan is.
als je een eigenpaard least ben (meestal) jij en de eigenaar zelf de enige die op het paard rijden,
daar buiten is een eigenpaard ook heel anders dan een manege paard, misschien ook wel goed om dat te ervaren...
ik zelf voorzorg 4 paardjes op dit moment even 5 (rij er nu 2) er staat namelijk een paard te logeren bij ons:D (een haffie)
dan het paard waar ik normaal op rij is een kwpn van ruim 1.80, verder staat er nog een volbloed, die laat bijna niemand toe op zijn rug dus mag ook niemand behalve de eigenaar op rijden. Dan tot slot staat er nog een mini shet (daar pas ik niet op) en haar veulentje:D (ik verzorg ze gratis)

Edit: zag net nog mailtje met de prijs xD
maar 175 voor 6 dagen in de week voor een maand is heel goedkoop!!! bij ons op de manege betaal je voor 3 dagen in de week als 300 euro ofso:O (wel per maand dan hoor xD)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:25

StillAngel schreef:
nee het is voor veel langer, dat meisje least hem nu al 3 jaar maar ik dacht misschien is ze er wel eens mee gestopt maar nee dus. Nu heb ik een andere manege gevonden die hele leuke paarden heeft manege de steenen kamer echt super is het daar alleen het is wel ver fietsen en duurder. het is 150 voor een pony en 175 voor een paard per maand. Je mag dan wel IEDERE dag rijden, na de lessen behalve op zondag.

hey,
175 euro is echt niet duur voor vol leasen..
steenen kamer is volgens mij ook een fijne stal, alleen niet echt veel weidegang mogelijk..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:28

Ik lease mijn paard en zal dat voorlopig nog wel blijven doen. Ik wil haar gewoon niet kwijt.
In mijn geval betekent leasen dat ze gewoon 100% van mij. Ze loopt niet in de lessen mee en alleen ik rijd erop en als ik op vakantie ga moet ik regelen dat ze er toch uit komt. Net alsof ik een eigen paard zou hebben dus. Kost me 45 euro meer dan wanneer ik een paard bij ons op stal zou stallen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:22

StillAngel schreef:
nee het is voor veel langer, dat meisje least hem nu al 3 jaar maar ik dacht misschien is ze er wel eens mee gestopt maar nee dus. Nu heb ik een andere manege gevonden die hele leuke paarden heeft manege de steenen kamer echt super is het daar alleen het is wel ver fietsen en duurder. het is 150 voor een pony en 175 voor een paard per maand. Je mag dan wel IEDERE dag rijden, na de lessen behalve op zondag.

Begrijp ik het goed? Moet jij 175 euro voor een paard betalen en wordt hij dan nog gebruikt in de lessen?
Als hij meerdere uren gelopen heeft op een dag (bv 2 uur in de les) zou ik mij niet prettig voelen om nogmaals te gaan rijden.

Noname27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:44

Leuk Hoorr.
Ik leaste eerst Aimee(superliefponytje)
En daarnaa heb ik die zelf gekocht.
Leuk hoor.
Heb je wel een leuke pony??

xveelplezier nog

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:50

ik lease ook! 2 daagjes per week mijn lievelingspaard.

m_velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:02

hoi ik mag geen eige paard hoor!!!! maar leesen misschein als ik 16 bent.
een eigen paard mag ik noooid.

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:13

StillAngel schreef:

hoi, ik lease ook weleens op manege de steenen kamer, echt super leuk!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:21

Waar wilde je eerst een paard leasen? Ik heb zelf geleasd bij manege Beukers, inmiddels alweer 3/4 jaar terug denk ik. Daar was het geloof ik 150/175 euro voor 3 dagen in de week? Dan vind ik het bij de Steenen Kamer wel beter als je voor 175 elke dag kan :j

gigikuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:25

Heey ik lease ook (maar wel alleen in de vakantie's )
Maar voor mijn 13de verjaardag (pver 3 maanden) krijg ik misschien
Een eigen shetlander
Maar mijn vader twijfeld wel een beetje omdat het best een grote stap is