Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maaike_Ma schreef:Als het kinderen/volwassenen zijn die veel ervaring hebben en goed kunnen rijden vind ik het geen punt.
maar kinderen die lopen te hangen aan de teugels en dergelijke daarbij vind ik het echt niet kunnen
suleilitha schreef:Wat wou je daarmee zeggen, Geak-Nena, dat Fjorden dé ideale manegeponies zijn? Dat zijn het dus echt niet, over het algemeen.
Fjorden zijn koppig, eigenwijs en menig beginneling zijn ze veel te slim af.

Sonja schreef:Leuke uitdaging voor de vergevorderde ruiters.
mohica schreef:het zou mogen kunnen hoor. Als ze in de manegelessen meelopen om nog wat ervaring op te doen zou dit wel goed zijn, maar dan wel alleen met gevorderden op!! Maar dan ook gevorderden die het aankunnen , dan zou het wel kunnen vind k. En voor die gevorderden is het dan ook goed om zelf op de jonge beestjes ook te leren. Ze leren een soort verder inrijden .

suleilitha schreef:Om er even op terug te komen dat je zegt dat die ponies drie uur per dag lopen, hoe weet je dat? Sta je daar zelf dan drie uren lang te controleren, ofzo?

suleilitha schreef:Hm, kijk maar een beetje uit dat de manegebaas geen lucht krijgt van dit topic dan, grote kans dat ie daar niet zo amused over is.
haha
suleilitha schreef:De praatjes gaan sneller in de paardenwereld dan je kunt denken, verder heb ik in dit topic de naam van de manege zien staan. Voor je het weet is er iemand die het heeft gelezen en het daar even gaat melden en dan heb jij denk ik een probleempje