Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ezumii schreef:Ik heb zelf 4 weken als manegeleiding gewerkt vorig jaar bij Klein Oever en een super tijd gehad.
Ik heb geen ORUN of iets dergelijks, maar kan wel redelijk wat lesgeven (al is het in de lessen van de kleintjes zoals ze het daar noemen meer 'crisismanagement'). Er zijn wel her en der wat mensen afgevallen in mijn lessen en op buitenrit, dan bel ik of Klein Oever of bij hele ernstige dingen gelijk de ambulance en de kinderen worden gelijk opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Heb hier verder nooit meer wat over gehoord dus dat is allemaal prima geregeld!
L niveau is echt de max wat die kinderen daar rijden (op een enkeling na) maar de meeste kinderen vinden het inderdaad leuk om te 'leren' hoe te wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Dus het is wel handig als je weet hoe dit uit te leggen, het is niet gezegd dat ze het allemaal foutloos zullen rijden maar het proberen vinden ze al fantastisch!
En je WA-verzekering dekt een hele hoop hoor
), omdat ze het zo leuk vindt gaat ze ook enorm hard, ik vind dat geen probleem, maar ik denk dat die kids me nooit zullen bijhouden!
..dus tja..dat is misschien dan weer niet zo handig. Als je geen eigen paard meeneemt krijg je er een van Klein Oever? Ik weet niet eens wat voor paarden ze daar hebben, toen ik er was hobbelde ik nog vrolijk rond op de pony's...het lijkt me sterk als Ringo me met mijn 1.80M accepteert als berijder
d_ruiter schreef:hallo allemaal, ik ga ook 2 weken naar klein Oever.. Ik heb niet al jullie lange verhalen helemaal doorgelezen, maar je geeft nooit alleen les als je geen diploma's hebt, dan zijn er altijd gediplomeerde instructeurs bij. Ook is tegen mij gezegd dat als je stalleiding bent, dat je vooral bezig bent met de paarden en het helpen begeleiden van de buitenritten, maar niet dat je 6 uur per dag les geeft.. Je mag hier wel bij helpen, maar je bent voornamelijk in de stallen bezig.. Ik ga de 2e en de 3e week.. aankomst is 11 juli..
[/quote]
gollutjuh schreef:Ik ga deze zomer ook 4 weken naar kleinoever.. ook als manegeleiding..
ga van 11 juli t/m25 juli en van 15 aug. t/m 29 aug. Ik heb ook geen diploma's of ruiterbewijs.. (ruiterbewijs vind ik zowiezo niet veel zeggend, denk dat je ervaringen belangrijker zijn..) Ook ervaring in les geven heb ik niet... Ik ben een paar weken terug even bij kleinoever geweest.. proeflesje gegeven.. dat ging goed, dus het zal tijdens de kampen ook wel goed gaan! Ik heb er zin in! lijkt me erg leuk!!
gezellig! gollutjuh schreef:ik heb ook nog niks weer gehoord.. maar begreep dat we dat vlak voor de 1e week kregen..
Ik neem mijn eigen paard wel mee..die zit ook vol in training dus kan ik niet zo ff 2 weken stilzetten..
hoop dat ik hem daar dan minstens 2 a 3 keer in de week kan rijden.. en mee op de buitenrit natuurlijk..