Ponykamp Lamoen 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponykamp Lamoen 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:47

Jitske, dit is geen kletstopic, en het is ook niet de bedoeling dat het dat wordt. Als je nog inhoudelijke vragen hebt over het Lamoen mag je ze hier gerust stellen, voor kletsen kun je terecht in de MHK in het kletstopic.

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:17

Anne_26 schreef:
Laat ik dan maar even reageren ;)
Heb je al op die hyve gekeken? :D

En je bent dus al op het lamoen geweest? Nog pony's die je leuk vond? (Als je de namen gehoord hebt, of ging het niet op die manier? ):)

Jaa , ik heb op die hyve gekeken :D Leuke hyve trouwens ;)

Uhm, nou we zijn op zondag gaan kijken omdat het niet anders kon dus er was niemand maar, ze hadden de deur naar de slaapplekken en naar de kantine open laten staan zodat we daar konden gaan kijken. (of laten ze die altijd open staan op zondag :o ?)
Dus ik heb geen namen van de paarden gehoord.
Maar deze pony'tjes vond ik wel leuk :D :
Een fjord met lange manen (ik denk de langste van allemaal).
Die kruising tussen volgens mij een fjord en een welsh ofzo? die in de eerste box stond. volgens mij Mirthe
En Punky (d8 ik?) leek me ook wel leuk :D

Wie raad jij aan om op te rijden?

Groetjess

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:39

Zwartwitje schreef:
Jitske, dit is geen kletstopic, en het is ook niet de bedoeling dat het dat wordt. Als je nog inhoudelijke vragen hebt over het Lamoen mag je ze hier gerust stellen, voor kletsen kun je terecht in de MHK in het kletstopic.

Heb je vraag hier beantwoord:
[MHK] Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:46

Zwartwitje schreef:

Okeej is goed, maar als ik nu naar de MHK ga kan ik alsnog geen bericht sturen terwijl ik al 30 berichten heb geplaatst..

Zwartwitje

Re: Ponykamp Lamoen 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:19

Je moet 25 nuttige berichtjes hebben geplaatst op het tabblad Informatief. Daarna moet je je aanmelden bij de Kudde via de link die je hier vindt: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... _posten.3F\

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je de rest van de help even bekijken of mij een PB'tje sturen. We gaan namelijk nogal offtopic zo :)

Sannee95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:48

ik zit in week 8 :D