Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik kwam iets tegen in het boek daar staat bij teugels langer laten worden in draf:
Ze zakte trouwens wel íets, maar idd niet zoveel als dat je bij een echte nette hals strekken zou moeten hebben maar dit is "teugels langer laten worden".
Ik ben blijj!!!
Met Mickey gister mijn laatste puntje gehaald in de F13
Mijn supershetjee
.. Op naar de F14
Het filmpje komt nog! Wel 1 grote fout gemaakt.. Hij sprong aan bij de middendraf
Maarja het was ook wel erg warm en we waren er bijde niet zo goed bij met ons hoofd. We waren wel 2de met 215 punten
Nu heb ik een paard die L2 gelopen heeft en ben ik F12 + 3 geloof ik. Zal ik dan op een manegestartkaart starten tot ik door het L1 ben en zodoende de B besparen en nog even wachten met een lidmaatschap bij een vereniging (ben immers lid van de FNRS) en dan vanaf de L2 KNHS startkaart aanvragen? Dat mag immers als ik dan L1 + 10 ben en paard is L2. SimoneDV schreef:nee ik snap dat het lastig is zo te oordelen hoor, en ach die 5 had ik eenmaal dat valt toch niet meer te veranderen
Maar opzich goed om te weten dat er vanaf de F7 toch wel echt meer verwacht wordt, want als ik een pp haal en de theorie mag ik naar de F7.![]()
gefeliciteerd LoveMickey
, in theorie zou ik er doorheen moeten vliegen maar ik denk dat dat nog wel gaat tegenvallen