Die komen dus volgende week langs bij jullie! Met 12 mensen iig, 3 per categorie. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die komen dus volgende week langs bij jullie! Met 12 mensen iig, 3 per categorie. 
Het gips hoeft er waarschijnlijk maar 1 weekje om, dus dat is nog wel te doen.
_Laris_ schreef:Ik zou nog een keertje meedoen aan de selectie wedstrijd (we hadden er 3 op de manege) maar zit met m'n been in het gips, van een pony gevallen en die is daarna nog op m'n been gaan staan. Maarja had al 2× meegedaan, de 3de keer word maar kijkenHet gips hoeft er waarschijnlijk maar 1 weekje om, dus dat is nog wel te doen.

Ilzjuh schreef:_Laris_ schreef:Ik zou nog een keertje meedoen aan de selectie wedstrijd (we hadden er 3 op de manege) maar zit met m'n been in het gips, van een pony gevallen en die is daarna nog op m'n been gaan staan. Maarja had al 2× meegedaan, de 3de keer word maar kijkenHet gips hoeft er waarschijnlijk maar 1 weekje om, dus dat is nog wel te doen.
En? Kan je meedoen?
En hopen dat ik toch misschien nog mee kan naar de regio finale, als er hetzelfde word gejureerd als de vorige keer, waarschijnlijk wel..

*overdrijft wel een beetje*
Maar spreek dus voor de mensen die wel door zijn gegaan

Die hebben dan blijkbaar een prachtige opleiding in de topografie van Nederland gehad, als ze dat werkelijk waar in de buurt noemen
Ik zei het alleen een beetje krom
) 

Ik moet toe kijken, en hopen
Maar ben er wel
Dus hoor ook meteen, of ik misschien door ben
En ik kan gezellig komen kijken