Zitcompetitie 2006 (FNRS)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 00:21

Cadier en Keer is er ook 1 Die komen dus volgende week langs bij jullie! Met 12 mensen iig, 3 per categorie.

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:12

okey en kadier en keer was de manege die ik niet genoemd had had er maar 2 van de 3 genoemd....
want er zijn er geloof ik niet meer als 3
leuk dat jullie komen....doe jij ook mee ?
ik hoop voor je dat je op mc Laren mag een hele grote reus(1,87m) maar toch echt de liefste reus en als mijn paardje mee doet en je moet daarop hoop ik dat je goed kan doorzitten want tja das nou eenmaal niet zo fijn met hem haha

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:12

ik hoor net dat als jullie manegehouder paarden beschikbaar stelt dat jullie jullie eigenpaarden mee mogen nemen...
das dus nog beter in hoeveel categorieen rijden jullie...4?
en anders tot volgende week

Maaiikii

Re: Zitcompetitie 2006 (FNRS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:33

Een vriendin van mij is geselecteerd op haar manege.

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:06

Ik zou nog een keertje meedoen aan de selectie wedstrijd (we hadden er 3 op de manege) maar zit met m'n been in het gips, van een pony gevallen en die is daarna nog op m'n been gaan staan. Maarja had al 2× meegedaan, de 3de keer word maar kijken Het gips hoeft er waarschijnlijk maar 1 weekje om, dus dat is nog wel te doen.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:57

Hmm, dat is minder, je been in het gips
Maar ben je waarschijnlijk wel door naar de regiofinale?

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:55

Ik doe 11 juni mee op op de voorrondes op onze manege.

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:56

_Laris_ schreef:
Ik zou nog een keertje meedoen aan de selectie wedstrijd (we hadden er 3 op de manege) maar zit met m'n been in het gips, van een pony gevallen en die is daarna nog op m'n been gaan staan. Maarja had al 2× meegedaan, de 3de keer word maar kijken Het gips hoeft er waarschijnlijk maar 1 weekje om, dus dat is nog wel te doen.

En? Kan je meedoen?

SelindeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:48

Ik doe ook mee!! wij zijn geselecteerd op onze manege via een wedstrijd, en de 4 of 5 die het best zaten hebben ze uitgenodigd.. echt zoooo stoer!!

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:53

Ilzjuh schreef:
_Laris_ schreef:

En? Kan je meedoen?

M'n gips zit er tot maandag om, dus ik ga gezellig naar iedereen kijken En hopen dat ik toch misschien nog mee kan naar de regio finale, als er hetzelfde word gejureerd als de vorige keer, waarschijnlijk wel..

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 22:06

Bij ons gaan de regiofinales niet door
En in plaats van zondag naar Oirsbeek te moeten moeten degene die nu doorzijn op zaterdag naar Winterswijk(!!!!!!!) toe!. Let wel, wij wonen echt in het zuidelijkste van Nederland en het is echt ver weg naar Winterswijk en ze moeten daar al om half 10 zijn! Wordt vroeg opstaan voor hun zeg!
Beetje stom dat maneges nu pas af zeggen, degene die door waren weten dat ook pas sinds vandaag! Stel dat ze nou moesten werken ofzo?

Onbekend123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 23:04

Ja, een beetje vaag is het wel.
Maar waarom gaat die regiofinale niet door dan? Zijn er te weinig deelnemers, of is het alleen maar naar een andere manege verplaatst?

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 23:14

Nou, naar een andere manege alleen verplaatst denk ik niet want Winterswijk ik echt wel 2 uur rijden met de auto als het niet meer is! De manege had opeens afgezegd maar meer weet ik ook niet.

Onbekend123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:46

Okee, dat is idd wel erg ver rijden..

Thats_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:45

Lekker stom dat ze opeens afzeggen! Ook dat de ruiters nu zover weg moeten. Lijkt mij toch dat er in de provincie zelf wel wat te regelen moet zijn.

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:50

haha oirsbeek dat zijn wij
en ja inderdaad te weinig deelnemers en er zou dus inderdaad wat in de provincie geregeld worden maar volgens mij is dit toch wel errug buiten de provincie....

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:00

Iéts buiten de provincie? Man, Oirsbeek en Winterswijk liggen zowat niet eens meer op hetzelfde continent *overdrijft wel een beetje*

Vind het maar erg vreemd dat die regiofinales verzet zijn, bij ons op de manege zijn ze er ook niet erg blij mee. Op 1 dag heen en weer richting Winterswijk vanuit Maastricht, met een graad of 28...daar word je niet blij van

Vind het niet netjes van die manege dat dit zo last minute gebeurt...

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:34

tja wij hebben de FNRS gebeld dat als er iets anders te regelen is of dat dan kan omdat het bij ons allemaal nogal vaag was....
ze zouden toen kijken of er bij een andere manege wat te regelen was....een half uur later hebben ze ons terug gebeld met het verhaal dat alles geregeld was en dat ze het ergens anders in de buurt hielden....onze manege had alleen afgezegd omdat er iets anders zou zijn geregeld anders was het bij ons door gegaan dus ik vind niet dat onze manege iets te verwijten valt.... maar natuurlijk snap ik ook wel dat het voor jullie kl*te is met zoon warm weer en dan erg ver rijden....

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:37

Nou ja, wij zijn al uitgeschakeld Maar spreek dus voor de mensen die wel door zijn gegaan

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:40

Ik ook hoor, lag er bij de voorronde flink uit

Het is gewoon raar allemaal, ook van de FNRS uit bedoel ik Die hebben dan blijkbaar een prachtige opleiding in de topografie van Nederland gehad, als ze dat werkelijk waar in de buurt noemen

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:44

ik zou ook behoorlijk balen hoor maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat het niet alleen maar aan onze manege ligt wij hebben netjes gebeld en alleen als er ets anders in de buurt geregeld zou worden dan zouden wij het afzeggen.....na een half uur ging bij ons de telefoon dat het geregeld was en dat het bij een manege in de buurt door ging...nou ok dan maar wij dachten dat het dus ook in zuid limburg bleef...en nou blijkt dat iedereen zo ver moet rijden.....is behoorlijk balen maar niet alleen een fout van onze manege maar ook van de FNRS want hun hebben ons gebeld dat het in de buurt geregeld was....

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:50

Wat ik zeg, schuld ligt dan in elk geval voor een groot deel bij de topografische kennis van de mensen van de FNRS Ik zei het alleen een beetje krom

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:13

ya maar ik was mijn bericht al aan het typen toen jij dat van jou plaatste en ik heb dat van jou dus niet meer doorgelezen (ik schaam me diep hoor)
en tja een beetje krom door zee is weer eens wat anders als recht door zee...(hihi)

(sorry melige zin )

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:59

Zaterdag de laatste selectiewedstrijd.
Nog een keer goed m'n best doen en dan kijken of ik door ben, we horen het zaterdag gelijk.
Ben wel een beetje nerveus.

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:15

Vast wel Rhonda
Jij kan in elk geval nog een keer rijden Ik moet toe kijken, en hopen Maar ben er wel Dus hoor ook meteen, of ik misschien door ben En ik kan gezellig komen kijken