Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vond het echt zo'n sufkut die pony, met zijn scheve hoofd en tong uit z'n mond.
. De rest van de namen herken ik niet meer, maar ben dan ook niet van 'vroeger'.
Odin schreef:Tank is ingeslapen, een jaar of 5 a 6 terug. Hij was helemaal versleten en stikte van de artrose. Hij was toen inderdaad privépaard geworden, dus heeft nog even van zijn pensioen kunnen genieten.
Doortje is gekocht door haar verzorgster en die is later verhuisd en dus vertrokken. Jet is inmiddels ook ingeslapen. Ivar ook.
Ik heb maar weinig lespaarden meegemaakt waarvan je voelde dat hij er ook plezier in had als we gingen springen, of gingen crossen op het scheurpad.
Hij was zo betrouwbaar, zo lief in de stal ook. We hadden denk ik ook wel een klick. Ik heb heel veel leuke en fijne herinneringen aan hem!
Veug schreef:En Zernikka was ook een toppertje, zo lief. Op haar heb ik ook heel veel gereden.![]()
En Hotshot was ook super leuk toen hij er net was! Maar hij was geen geschikt manege paard, de lessen hadden hem verpest en was hij bijna niet meer te bereiden. Heel zonde...
En Rusky dan! Daar heb tijdens mijn pony tijd altijd op gereden. En dankzij hem kan ik ook goed bokken uitzitten. Hahaha! Ow, hij was ook zo leuk!!!
En Merel was mijn hartendiefje toen ik net begon met rijden....
Maar we zijn toch blijven hangen en ik heb daarna gewoon altijd op paarden gereden.
Heb ooit op Gorby een wedstrijd proberen te rijden, whahaha, dramatisch.