Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Celeone schreef:Snoevie schreef:bah lekker arrogant zeg om over een andere pensionklant/ruiter te gaan zeggen: ze rijdt niet zoals wij
moet iedereen dan supergoed rijden?
Het ging om het standpunt dat manegeruiters niet slechter hoeven te zijn dan mensen met een eigen paard?
MisticRider schreef:Sterker nog
ik vind dat manage ruiters soms nog beter kunnen rijden!
want mensen die niet meer op een manage rijden rijden altijd maar op 1 paard
dan kunnen ze daar misschien wel heel goed mee rijden
maar sommige pension ruiters kunnen totaal niet rijden op een ander paard
als manage ruiter rij je op alle soorten dus dan leer je pas echt rijden! (je hebt dan afwisseling van arabier tot shet en van shet tot draver en van draver tot trekpaard!)
SiCa schreef:Jolin, ik denk dat je hier als instructeur weinig aan kan veranderen. Je hebt lessen van minimaal 6 personen, en soms weleens lessen van 10 of zelfs 12. Je kunt zo moeilijk de aandacht verdelen als je zo'n volle les hebt.
Je hebt maar één paar ogen en ziet dus niet alle foutjes die de ruiters maken.
Plus je hebt te maken met mensen die veelal maar één keer in de week een uurtje komen rijden, hoeveel kun je zo iemand leren in een uur? Je kunt ze met een uur in de week niet zo snel en zo goed leren rijden als ze de rest van de week geen kans hebben om het geleerde te oefenen.
. 
resultaat we werden vriendelijk, doch onmiddellijk verzocht om de piste te verlaten.
en sorry als kind van 10 gingen mijn ouders dan niet wachten tot na 22uur voor dat we dan mochten rijden.

Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met de echte topspringpaarden.