Bedankt voor de antwoorden dames! ik zal ze doorspelen aan de andere ouders!
liberty
Geplaatst: 23-05-11 11:30
Snoevie schreef:
liberty,sorry. ik had van de fnrs begrepen dat de springcursus daar ook voor was.
lol, en ik had begrepen dat we dat dus niet mogen jureren....
__denise schreef:
Is dit dan FNRS Springen met Plezier, of heet dat weer anders?
ja
SimoneDV
Geplaatst: 06-06-11 11:26
waarom is die jaarzegel niet gewoon een stickertje ofzo, moet je het serieus gaan uitknippen en opplakken? Dacht dat ik de kleuterschool nou wel gehad had
Inderdaad Met stempeltje erop zetten ook vreselijk irritant, omdat iedereen ze vast zet met plakband! Ik doe zelf met Pritt of plakbandje eronder dubbelvouwen, zodat het dubbelzijdig plakt zegmaar.
SimoneDV
Geplaatst: 06-06-11 17:46
ja want ik zat te denken oh dan plak ik er ff plakband over, maar toen van ohja er moet nog een stempel op laat ik dat maar niet doen. Maarja niet iedereen denkt daaraan.
Ik kreeg ook nooit dat tijdschrift, heb ik er een keer over gemaild, heb ik welgeteld 1x dat tijdschrift gekregen, nu krijg ik het dus weer niet.
Niet zozeer voor de jury, maar n.a.v. de reacties hierboven. Op dit moment rijd ik tijdelijk niet op een manege, maar ik ben nog wel lid van de FNRS en heb dus ook nog een ruiterpaspoort. Een poosje geleden heb ik een nieuwe zegel gekregen. Moet daar nu ook een stempel op? En waar moet ik die dan halen aangezien ik niet meer bij een manege kom?
Sowieso, hoe regelen maneges dat, want op mijn vorige zegel staat ook geen stempel, terwijl ik toen wel gewoon op een manege reed en aan F-proefjes meedeed. Ik heb er nooit naar gevraagd en heb er ook nooit commentaar op gekregen als ik hem inleverde voor een proefje.
En degene die niet aan wedstrijden meedoen, wat doen jullie daar mee? Die zullen er ook zijn neem ik. En ik meen ook ooit eens gelezen te hebben dat een paspoort zonder stempel niet geldig is voor de verzekering? Is dat zo?
Ja geloof dat dat klopt, van de verzekering. Als je dan valt van paard dan ben je niet verzekerd ofzo, weet niet precies hoe dat zit. Maar als je toch niet meer op die manege komt weet ik niet of dat voor jou wat uitmaakt.
Nee nu maakt het niets meer uit, maar het betekend dan wel dat ik zo'n beetje een half jaar onverzekerd heb rondgereden. Maar misschien moet ik hier maar even een apart topic over maken. Dit gaan nl. een beetje off-topic.
haffiefreak
Geplaatst: 08-06-11 18:05
Ik wil beginnen met de FNRS proeven, maar nu weet ik niet welke kleuren teneu zijn toegestaan. Ik zat te denken aan een bruin jasje/cap/rijlaarzen met creme rijboek maar nu kon ik niet vinden of creme kleurige handschoentjes ook zijn toegestaan. Of dat dat echt witte moeten zijn?
En zijn die kleuren in alle F proeven toegestaan? of is er vanaf een bepaalde F proef zwart verplicht?
Maar ikzelf zou niet moeilijk doen als iemand met creme broek en handschoentjes zou starten, het is een lichte kleur en dan kan ik de handhouding nog steeds goed zien.
Nee, als er kindjes met een roze zweep komen en een roze cap maar wel volgens de regels gekleed zijn krijgen ze ook gewoon een 7...ook al vind ik het lelijk.
Ik vind een champagne blouse, broek en handschoenen gecombineerd met een bruin of legergroen jasje dan wel weer erg mooi staan. Daar zou ik zelf in gaan starten als ik die ambitie had.
Ik rij zelf regelmatig in donkerblauw / champagne en heb er nog nooit een aantekening over gehad op mijn protocol. Zelf doe ik er ook niet moeilijk over als iemand er in rijd