Martie schreef:Het is dat mijn kinderen nu al 18 en 21 zijn maar je zou zo weer in de verleiding komen.... je bent nog altijd de moeder hup aantrekken die roze kleren whaha ow en vergeet vooral de glitters niet!thx voor compli over fjordenblaag
0152141488 schreef:Ze is 12 jaar en geeft les ?Ik vind zelf erg onverantwoordelijk.Als de ruiter er af valt ? wat dan ?enz.idd penny.en zo is het !
nou das serieus een penny lees haar berichten maar na spreken elkaar allemaal tegen..haha ik snap het officieel niet meer..
Je hebt altijd wel.... unieke onderschriften 0152141488 Zij is inderdaad een Penny. Beetje vreemd verhaal allemaal. Kan best niet waar zijn, zoals 0152141488 al zegt.
Haha, je gaat dan vanzelf weer tutten hoor, en het is een merrietje dus die roze spulletjes komen er wel!
haha ja, penny word je meteen! bij ons zit er ook een veulentje aante komen hopelijk gaat het goed ivm het Rhino virus.
Hè bah ik word daar echt misselijk van... Waarom laat dat domme kind het paard eerst niet even nakijken.Maar nee, het paard is natuurlijk gewoon "vervelend..."