Bellatrix schreef:Ik heb het ook gedaan hoor.Op sommige maneges mag dat. Ik had ook 5 pp's nodig om door te gaan dus ik mocht ook 2x starten.
ik vrees dat die manege waar ik start het niet goed gaat vinden, maar t valt te vragen natuurlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daniella74 schreef:Beide proeven mogen worden gereden. Het is wat je onderling op het bedrijf afspreekt en het is niet aan een jury om te bepalen welke proef gereden wordt. Ik zou dit even melden bij de FNRS want zoals jij het nu verteld heeft de jury niet correct gehandeld.
Bellatrix schreef:De FNRS raad aan om een 7 te geven als het compleet is. Er zijn juryleden die een 8 geven. Dat mág wel maar de meesten doen het niet. Ik ook niet. Ik geef standaard een 7 tenzij er iets mist. Als je voor de verzorging van ruiter en paard allebei een 8 hebt dan heb je al 4 pluspunten en dat alleen maar voor de verzorging.Ik geef liever een 8 voor een netjes gereden volte....het gaat tenslotte om het rijden...niet om het uiterlijk.
__denise schreef:Een vraagje voor de juryleden onder ons:
Wie kan/vind het leuk om bij ons op de manege Caprilli te jureren?
Het is op manege De Fruithof in Heteren (Gelderland). Datum is 3 september, in de avond, 17.00u beginnen dacht ik.
Hoor het graag! Veel juryleden reageren niet op mail/telefoon, dus we zijn nog op zoek.