Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

smiley2 schreef:heb kamp gedaan in de boschhoeve en het was mijn eerste keer daar!
mijn verzorgpony was julia! ze is zo leuk! wel spijtig dat ze stampt naar andere paarden![]()
maar voor de rest is ze geweldig!
wat ik op heb gemerkt is dat ze echt super goed naar beenhulpen luisterd! en heel vlot is!
het was een heel gezellig kamp en het eten was ook heel lekker! vooral de loempia's !!!!
. Bruin merrieTJE zou ik niet te hard op hopen, want die zijn er schaars
. heb gewoon lol
CRos95 schreef:Mmm oke, ja dat heeft een reden, mijn zeg maar eigen paard is vorig jaar overleden dus k had gehoopt op een soort van haar maar je moet nooit oordelen op uiterlijk natuurlijk.ik zou zeggen kijk niet naar kleur en geslacht en laat het over je heen komen. Bruin merrieTJE zou ik niet te hard op hopen, want die zijn er schaars
. heb gewoon lol
CRos95 schreef:smiley2 schreef:heb kamp gedaan in de boschhoeve en het was mijn eerste keer daar!
mijn verzorgpony was julia! ze is zo leuk! wel spijtig dat ze stampt naar andere paarden![]()
maar voor de rest is ze geweldig!
wat ik op heb gemerkt is dat ze echt super goed naar beenhulpen luisterd! en heel vlot is!
het was een heel gezellig kamp en het eten was ook heel lekker! vooral de loempia's !!!!
ben jij afgelopen week geweest?
ElenaJuna schreef:CRos95 schreef:Mmm oke, ja dat heeft een reden, mijn zeg maar eigen paard is vorig jaar overleden dus k had gehoopt op een soort van haar maar je moet nooit oordelen op uiterlijk natuurlijk.ik zou zeggen kijk niet naar kleur en geslacht en laat het over je heen komen. Bruin merrieTJE zou ik niet te hard op hopen, want die zijn er schaars
. heb gewoon lol
. Ik zou als ik jou was juist hopen op het tegenovergestelde: witte hengst ofzo
.paardje13g schreef:bruin + merrie + alles leuk vinden + pit = Dancing Queen!
Dancing Queen is snel! Kan zwemmen, springen, voetballen, alles! oftewel mijn droompaardje die ik graag mee naar huis wil nemen hahaha.

smiley2 schreef:CRos95 schreef:
ben jij afgelopen week geweest?
ja afgelopen week! was jij daar ook?
.