f proefjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: f proefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 14:44

Ja toch wel he.
Ik vond het lastig omdat iedereen wat anders zegt, ik zou zelf eigenlijk denken dat blijven doorzitten een rustiger beeld zou geven, maar ik ben 'bang' dat dat inderdaad voor aftrek kan zorgen, en omdat ik weet dat op de letter aangalopperen niet onze sterkste kant is, wil ik andere dingen goed houden :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 14:51

Ja, het geeft imo een rustiger beeld, vandaar dat ik doorzitten had gezegd. (ik ben ook F jurylid geweest)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 15:22

Ik denk dat het voor mij er ook een deel van af hangt hoe het doorzitten er qua beeld en ontspanning uit ziet. Niet iedere ruiter zit natuurlijk even fijn mee met doorzitten en dan kan voor je paard/ pony dat kleine stukje lichtrijden net even prettiger zijn.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 15:49

Ik kan (al zeg ik het zelf) vrij netjes en correct doorzitten, ik ga zo in mijn pauze maar eens die proefjes bekijken online, kijken wat er gedaan wordt!

Maar dankjulliewel voor de input!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 18:57

Even wat anders. Zijn jullie ook benieuwd naar de nieuwe proeven die er aankomen met het nieuwe "Plezier met paarden" van de FNRS?

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:44

Marie111 schreef:
Even wat anders. Zijn jullie ook benieuwd naar de nieuwe proeven die er aankomen met het nieuwe "Plezier met paarden" van de FNRS?

Ik lees net dat dat verplicht wordt voor iedereen die rijdt bij een FNRS-ruitersportcentrum. Dat vind ik raar. Vooral omdat het ruitersportcentrum wordt ondersteunt, en niet de ruiter zelf.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:13

Marie111 schreef:

Jazeker! Al weet ik niet hoe lang ik nog op de manege rijden blijf. Heb een aantal leuke bijrijdpaarden waar ik zeker van geniet, en ik denk als ik de kans krijg liever knhs ga starten