Manege de Molenheide in Schijndel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:40

ketoytje schreef:
Qaatje schreef:

wow
bijna alle paarden die daar staan zijn verkocht, behalve Gogo

scheitertje , witje, albino en snoopy leven niet meer stonden al tijd nog wel op de manege
boyke als je tenminste die zwarte bedoeld die stond in berlicum weet niet of dat die daar nog staat en debbertje staat daar ook onder een andere naam

mis varia en vetia weet niet meer precies volgens mij gingen de naar een klein meisje toe of met pensioen

chester stond in heeswijk weet niet of dat die daar nog staat

:= de Boyke die ik bedoel was vos. :o

LoveeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:01

haaay, ik heb zo´n 7jaar gereden daar en ik ging verhuizen dus ik moest stoppen helaas werd een te verre afstand |(
maar als ik in schijndel ben ga ik nogsteeds kijken en ik ga dit jaar ook nog op ponykamp wordt mijn laatste jaartje want ik ben nu 15.
Ik heb nu een eigen paardje omdat ik natuurlijk niet wou stoppen met paardrijden. maar mijn lievelingspaardjes op de manege waren toch
Whisper (schimmel die er nog staat) <3 en Scalaa (verkocht) Baileys (staat er nog als het goed is) en mango blijft ook een schatjee! :o
ik mis die manege echt super erg het is daar zo gezellig, leuke mensen en paarden.
O:)

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:28

Ik kom minimaal 5 keer in de week op de Molenheide.
Aan de pensionkant heb ik mijn pony staan.
Mijn pony is een fjord en hete Caspur

_Sannie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:50

Ik heb (héél lang geleden) een paar jaar op deze manege gereden, toen wij daar op de camping stonden.
Paarden en pony's die ik me nog herinner:

Schijtertje & Flosje (stonden samen, tot Flosje overleed) -Sonja -Miss Varia - Lizzy - Witje - Vetia - Sylvester - Shane - Lucky - Boyke - Zilver - Anouk - Que Passa - Rigoletto - Salaris - Realist - Boccara - Traffic.
Meer schiet me zo snel niet te binnen ;)

Op stal werkten toen, Margreet, Anita en een jongen (ben even zijn naam kwijt)

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 12:02

Weet iemand hoe t met Slide is? Die appaloosa hengst? Was altijd mijn favoriet.

LoveeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:12

Shezzit schreef:

Jaa ik weet dat wel hihi, het gaat goed met hem, maar is wel gecastreert dus geen hengst meer. Hihi kusss

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:10

shalinitje

Re: Manege de Molenheide in Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:41

Weten jullie misschien ook het email aderes van de manege
?

Qaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:10

shalinitje schreef:
?

Ehm, volgens mij heeft de manege die niet. Kijk anders op de site: http://www.de-molenheide.nl
Daar zijn ze nog mee bezig en daar zal je niet veel aan hebben, maar misschien later. :D
Vergis je niet! Dat telefoonnummer wat daar onder staat is van de handelstal.
Het telefoonnummer van de manege is: 073-5477367.
Bel anders en vraag het e-mailadres of je vraag je vraag :)
+:)+

En nee, ik heb die twee paarden nog nooit gezien. Ook nooit van gehoord.
Wel mooie paarden <3

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:25

Qaatje schreef:
shalinitje schreef:
?

Ehm, volgens mij heeft de manege die niet. Kijk anders op de site: http://www.de-molenheide.nl
Daar zijn ze nog mee bezig en daar zal je niet veel aan hebben, maar misschien later. :D
Vergis je niet! Dat telefoonnummer wat daar onder staat is van de handelstal.
Het telefoonnummer van de manege is: 073-5477367.
Bel anders en vraag het e-mailadres of je vraag je vraag :)
+:)+

En nee, ik heb die twee paarden nog nooit gezien. Ook nooit van gehoord.
Wel mooie paarden <3

Deze paarden komen van de handelstal dus ik denk dat ik me dan daar ook maar mee moet verbinden.

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:27

De handelsstal heeft voornamelijk AES paarden en KWPNers, bedoel je niet pension & handelsstal d'n Bles is Schijndel?

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:29

DebjeDopje schreef:
De handelsstal heeft voornamelijk AES paarden en KWPNers, bedoel je niet pension & handelsstal d'n Bles is Schijndel?

nee, staat duidelijk in de paspoort zo in dikke letters de molenheide. En wat zijn AES paarden ? sorry als het een stomme vraag is maar ik heb er nog nooit van gehoord

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:42

Hahah ja, die uitleg die kan ik niet geven, maar er loopt hier een topic op bokt over de AES, een pony die ik rijd (Salsa uit mijn profiel) is ook een AES.
Thataam, http://www.aesbenelux.com/

Edit: Even een hele domme vraag, weet iemand misschien heel toevallig wat de afstamming van Noenka is? Ik heb het al meerdere keren gevraagd maar ik vergeet het telkens :o?

kimfamke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 01:28

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:16

Ik ken de manege ook, maar dan alleen van de jaarlijkse Supercross :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:20

En om die reden zou ik nooit mijn paard daar willen hebben staan :') Niet mijn type mensen, en al die b.ullshit als jaren 80 feesten, paaspop en motorcross.. Staan paarden, stel gekken :=

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:23

Anthea schreef:
En om die reden zou ik nooit mijn paard daar willen hebben staan :') Niet mijn type mensen, en al die b.ullshit als jaren 80 feesten, paaspop en motorcross.. Staan paarden, stel gekken :=

Ik zou mijn paard zelf ook nooit in de buurt van motorcross willen hebben staan hoor :o Maar ik heb eerlijk gezegt nog nooit een paard daar gezien in al die jaren alleen een stel geiten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:26

Ik weet niet hoe het nu is, maar ze hadden een paar jaar geleden gewoon motorcross en feesten in de binnenbakken, de dronken zuiplappen hadden ook gewoon toegang tot de stallen :+ Zou ik niet blij mee zijn :=

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:28

De motorcross is nog steeds in de binnebak, alleen toegang tot de stallen is er al 3 jaar niet meer. Ik zou ook vrijwel geen idee hebben waar die zitten :j Alles is met grote hekken afgezegt en je kan in de binnenbak komen en de kantine en op het veld waar de campers staan, veder eigenlijk vrijwel nergens meer:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:32

Toen was het in die 2 bakken tegelijk, en was er niks afgezet. En als je van de ene bak naar de andere liep had je de stalgangen aan de zijkant geloof ik. Is ook al weer een jaar of 6 geleden :=

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:35

Die 2 bakken is nog steeds zo, maar het is nu overal netjes afgezet :j En ik geloof dat je bij de stallen niet meer kan komen, ik weet in elk geval niet waar ze zijn :j En overal is alles afgezet met hekken met donker plastic erop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:38

Haha ja, als je niet weet waar ze zijn, zijn ze heel goed afgezet :') Maar goed, de paarden horen dan nog steeds die herrie enzo, ik zou er iig niet blij mee zijn. :=

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:40

Nee zou ik ook niet blij zijn dus respect voor die mensen die daar hun paard hebben staan _/-\o_

ybranten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 13:32

Shezzit schreef:

Ja dat weet ik wel, hij is verkocht naar een andere manege. Volgensmij heeft hij het wel goed daar. Hij was namelijk ook mijn lievelingspony voordat hij verkocht werd.

Patlican

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 00:04

Dit topic is al wat ouder maar ben benieuwd of iemand mijn vragen kan beantwoorden. Ik heb mijn pony Kaoma 1,5 jaar en ben opzoek naar haar ouders. Ze is geboren op manege de molenheide ze is nu 7 jaar. Haar moeder is salsa van haar heb ik al foto's in het profiel gevonden van iemand in dit topic. Haar vader is nashville ik heb via youtube een foto van hem gevonden. Kan iemand mij wat meer vertellen en heeft iemand haar gekent van de manege? Hebben jullie evt meer foto's en informatie van haar ouders die op deze manege hebben gestaan?