Ik ga er ook heen als ik niet naar de regiofinale door ben, de rest supporteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jauk schreef:is eigenlijk al best snel (4 nachtjes).
Het is wel zielig, die paarden en pony's moeten echt heel veel lopen die dag, ze hebben namelijk 's ochtends ook nog een carrouselwedstrijd.
jauk schreef:AmyMidnight schreef:Khad vandaag de selectiewedstrijd voor de zitcompetitie bij mijn manege met de zitproeven.
Ik zit in Categorie 3 en had gedeelde 1e plek.
Ik ben door naar de Regiofinale.
Ik ga voor de regiofinale naar manege Middenhof in Maassluis op 3 juni.
Wie gaat er nog meer heen?
Wie weet hoe die manege is?(en dan Hoe zijn de paarden? en wat zijn volgens jouw de leukste paarden daar? ik heb op de website gekeken en denk dat Camille en Waldo wel leuk zijn.)
Ik ga ook naar manege Middenhof, 3 juni. En ook in cat. 3. Misschien moet ik wel samen met jou rijden, haha.
Heeft jou manege al iets meer erover gehoort, wij hebben namelijk nog niks gehoort en het is eigenlijk al best snel (4 nachtjes).
Het is wel zielig, die paarden en pony's moeten echt heel veel lopen die dag, ze hebben namelijk 's ochtends ook nog een carrouselwedstrijd.
Charlie_pony schreef:Gaan er trouwens nog meer mensen naar de regiofinales bij Stal Groenendaal in Bunschoten?
Ik ga er ook heen als ik niet naar de regiofinale door ben, de rest supporteren