love_shyboy schreef:weet iemand misschien 2 leuke/voorwaarste pony's op manege de kikker? ik ga in de krokus vakantie met mijn oma, vader en moeder op vakantie naar Texel(eindelijk weer eens, kwam er vanaf mijn 1e, nu al 3 jaar niet meer geweest). en mijn moeder en ik gaan daar dan een buitenrit maken. mijn moeder die heeft niet meer zo'n hele super conditie(ze heeft 1x op mijn verzorgpaard gereden, en ze was kapot, nu is die niet bepaalt makkelijk, al bokken als zweepje der aanraakt, en dan ook hardbokken), dus dan willen we een beetje voorwaartse pony's. mijn moeder wil denk het liefste wel een rustige, makkelijk onder controle te houden, meer rustige dressuur ruiter. ik wil best op een wat pittiger/wilder paardje, wat die ben ik nu wel gewend, ook met buitenritten, en ik hou veel van actie/springen/racen. ik beheers de rengalop/verlichte zit goed, kan hem met lange beugels ook op een boomloos zadel, en daarvan word gezegt dat het wat moeilijker is. weet iemand 2 leuke paarden? ik ben ong 64Kilo, mijn moeder rond de 78Kilo. we hebben bijden veel ervaring met buitenrijden, en beheersen alles goed.
weet iemand of er in februari eigenlijk ook strandritten worden gedaan?
alvast bedankt! =DD
Ik denk dat je het beste even kunt bellen want ze zijn in de krokusvakantie (dat is toch al in februari) nog niet open ze zullen nog vanaf het huisadres rijden, strandritten worden er dan in ieder geval nog niet gemaakt. Ik denk dat jullie wel iets te groot/zwaar zijn voor pony's dus het zal wel een paard worden, als je aan de telefoon je rijervaring doorgeeft zorgen zij wel dat je een leuk paard krijgt.
Veel plezier met rijden, ik kom er al 35 jaar en het is nog steeds geweldig leuk