En Eva Jij Rinke Eruit rijden
Haha!We Zullen Zien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha!
eldango schreef:9 april kan ik niet.![]()
dat word dan maar landelijke wedstrijden rijden.![]()
dan kun je de plaats en datum uitkiezen (is wel zo handig)
ik moet eigenlijk zeggen dat de rekkendonken 1 van de weinige maneges is waar ik nog niet ben geweest![]()
ik kom er regelmatig langsgereden. (ziet er echt goed uit)
doeraklover schreef:Joepie ik mag morgen weer rijden
Charl_otter schreef:WaarSchijnlijk rijd ik ook de L
En Eva Jij Rinke Eruit rijdenHaha!
We Zullen Zien.
Ik was altijd onverslaanbaar, zebra is de beste pony
maar Silvana is mischien ook SUPER
sidneylover schreef:Zebra is een Super pony ik heb er zelf altijd alles mee gewonnen tot en met de M1, altijd overal eerste alle kampioenschappen die ik mee deed heb ik gewonnen. Ook bij het springen tot en met de M heb ik alles gewonnen, ook alle kampioenschappen. Wij waren echt een team en dat is echt geweldig, daarom deed het ook erg veel pijn toen ik hem moest verkopen.
)

Eva_ schreef:Zebra is ook een super pony, en ik denk, dat Zebra er iedereen ook ècht uit kan rijden.
Maar als je sowieso 2 oefeningen niet doet, en dan de rest ook niet serieus doet, vind ik niet dat je dan kan winnen met 180 punten.

IndianRose schreef:VriendjesPolitiek?
Eva_ schreef:Zebra is ook een super pony, en ik denk, dat Zebra er iedereen ook ècht uit kan rijden.
Maar als je sowieso 2 oefeningen niet doet, en dan de rest ook niet serieus doet, vind ik niet dat je dan kan winnen met 180 punten.
Eva_ schreef:IndianRose schreef:VriendjesPolitiek?
Nee, want ik vind Rinke een super aardige meid, en ik kan er goed mee opschieten.

Luusjee schreef:Ik ga daar een keertje kijken =) Kijken hoe het er daar uitziet enzo,, wil daar een xtje gaan rijden met zo'n 10 rittenkaartje
kunnen we een boktmeeting houden