Ik ben al lang niet meer geweest, misschien dat ik deze zomer weer een kijkje ga nemen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OrissE_GipsY schreef:ik ken de manege wel... mijn paard is daar asl t goed is een tijdje gestalt geweest... toen een vrouw hem voor mij ging heropvoeden... hij is toen ook vanaf de boschhoeve als het goed is verkocht.. hebben ze mij verteld... ik weet jammer genoeg niet waar mijn paardje heen gegaan is....![]()
![]()
hij was iig zwart , luisterde toen naar de naam kino( kunnen hun natuurlijk verandert hebben dat weet ik niet ) , , ruin, ongeveer 8 jaar toen, geen papieren of brandmerken, had achter 2 witte voetjes, en een grote witte kol op zijn hoofd. verder had ie altijd een ontplofte voorpluken kon vreselijk sagarijnig kijken, maar ook wel weer heel ontdeugend en onschuldig
hij was ongeveer 1,63 hoog....
dus misschien dat iemand hem ooit heeft gezien daaro????

2 x op ponykamp geweest bij manege de Boschhoeve en in een woord geweldig!! miesie schreef:Manuutje1990 schreef:Ik weet niet.. Hij is wel vosbont, maar op de foto lijkt tie ineens een stuk ranker.Haha
Maar het zal hem wel zijn.![]()
Een kruising tussen een Haflinger en een Tinker? Volgens mij had tie niet echt sokken.. Maar het zou kunnen.
Ik vond ze iig heel leuk.
Die van de foto is pernod! Ik heb me tekst er niet helemaal goed bijgezet
Ik weet niet of je Stella hebt gekend, maar dat is Miracle z'n moeder en de vader van hem was een geweldige tinker, heb nog nooit van me leven zo'n mooie gezien! Hij was rond de 1.60 en had hele mooie pikzwarte vlekken!
Hij is toen op de wei geloof ik losgebroken heeft toen Stella (haf) en Blackie (shet) gedekt, het veulen van blackie was toen ie pas geboren was al bijna even groot... Was een hele mooie c-pony maar leeft inmiddels al niet meer, is helaas maar een jaar of 6 geworden..
Ik heb nog foto's van Miracle en Indian (veulen van black) hier liggen toen ze nog ukkies waren
gelukkig was het net om de bocht in het bos:D het eerste jaar had ik day-dream en het tweede rinze en jessica eGt toppie paardjes:P vooral klaartje vind ik ook leuk..,..maar voor mij is de boschhoeve in een paar woorden:gezellig, geweldig en cool

floor1982 schreef:verder wilde ik nog even zeggen dat als je een bericht, zowel positief als negatief over de boschhoeve wil plaatsen, zorg dan dat het klopt! Natuurlijk kan er wel eens wat misgaan op buitenritten helaas, maar onze ponys zijn 100% verkeersmak anders geven we ze echt niet mee en al helemaal niet met beginners! wel heel erg vervelend dat het bij jou toen zo mis is gegaan...
verder zag ik dat iemand vroeg of midola er nog staat? helaas, ze is vorig jaar verkocht, maar wel naar een hele lieve vrouw die er heel erg goed voor zorgt! lekker veel buitenrijden enzo, puur recreatief.
denk dat k zo´n 4/5 jaar geleden 2 x op ponykamp ben geweest : 1e jaar op n Fries was pas 6 jaar maar k zou echt niet meer weten hoe ie heet, t jaar daarna was ie in de lease aan n mevrouw en heb toen ook nog 1 x op m gereden (maar hij was totaal niet meer aan t been vond k..) floor weet jij misschien wie k bedoel..? en t 2e jaar op Klaartje! Dat was ook n erg leuk paardje vooral omdat ze met Maartje en 2 veulens in de box stond
en ze reed lekker
love_madee schreef:Ik ga dr van de zomer op ponykamp maar kben er nog nooit geweest..

LarissaXX schreef:love_madee schreef:Ik ga dr van de zomer op ponykamp maar kben er nog nooit geweest..
Leuk! Welke week ga je?? ik ga met 3 anderen van 30juli tot 5 augustus !
zou leuk zijn als jij ook dezelfde week ging love_madee...!!loveramona schreef:31-7 tot 7-8 en jij

nine, larissa en kristinka