En laat iets weten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xkusjeirene schreef:N4N4 schreef:Ik zou gewoon zeggen -als ze bezig is -“ kan ik jou straks even spreken “?
Volg af en toe dit topic , maar man man 8 pagina`s en nog niks weten en gevraagd ...
Ikzelf heb ook een (2 in de loop der jaren )manege paard gekocht , dat was binnen 2 dagen rond ... hup gewoon erachteraan gaan , straks ben je te laat en is ze al met een ander mee naar huis !
Succes TS , niet geschoten is altijd mis
Zeker! 2 dagen is voor mij wel erg snel :p ik weet niet of je 't toevallig gelezen hebt, maar ik ga dus morgen een half uur eerder. Anders tref ik haar als ze les aan het geven is en ik vind het toch een beetje gek als je aan de kant van de bak aan haar gaat vragen of je haar kan spreken. Al die ouders van die kleine kindjes willen toch graag dat hun kind les krijgt, en niet dat ik tien min van haar tijd steel, even heel groots uitgelegd natuurlijk :p
xkusjeirene schreef:Nou ik heb 't gevraagd. Ze is niet te koop. Helaas. Maar ze vond het goed dat ik gevraagd had, niet geschoten is altijd mis.
xkusjeirene schreef:Nou ik heb 't gevraagd. Ze is niet te koop. Helaas. Maar ze vond het goed dat ik gevraagd had, niet geschoten is altijd mis.
Karma schreef:xkusjeirene schreef:Nou ik heb 't gevraagd. Ze is niet te koop. Helaas. Maar ze vond het goed dat ik gevraagd had, niet geschoten is altijd mis.
Ahhhhhhhwat een anti-climax dit. Ik had gehoopt dat ze op zijn minst zou zeggen; daar moet ik over nadenken.
Hartstikke goed dat je tóch gevraagd hebt. Wat heb je gezegd?
Maar! misschien heb je een zaadje geplant en komt ze er later op terug?
Maggy1989 schreef:Jammer zeg! Misschien moet de eigenaresse het ook even laten bezinken. Ze weet nu in ieder geval dat je geïnteresseerd bent dus wie weet...En ondertussen kan je rustig doorsparen inderdaad.
Marije_1997 schreef:xkusjeirene schreef:Nou ik heb 't gevraagd. Ze is niet te koop. Helaas. Maar ze vond het goed dat ik gevraagd had, niet geschoten is altijd mis.
Nu kun je wel voor jezelf een lijstje opstellen wat je graag zou willen hebben aan een paard. En met dat lijstje kun je verder gaan kijken. Komt vast wel wat leuks op je pad. Tip, tijdens het winterseizoen, wanneer paarden weer op stal gaan komen veel leuke paardjes te koop