Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanavond zitles gehad, en daarbij op 2 verschillende manegepaarden gereden, maar mijn zit is volgens mijn instructrice ook vele malen mooier op een wat voorwaartser paard haha
Op een wat trager paard ben je toch constant bezig met been geven, evt. Bijtikken en voorwaarts houden en dan ben je dus ook niet meer zo bezig met je zit haha
xxIsaa schreef:Even een vraagje aan de mensen die de regiofinale al gereden hebben; hadden jullie een fijn voorwaarts paard, of een langzamer paard waar je er flink aan moest rijden?Ik heb het idee dat ze op sommige maneges weinig echt fijn voorwaartse paarden hebben
De startlijst van stal groenendaal staat er op zag ik
Falko_v schreef:Ik zit bij stal groenendaal op Langkous en een stalgenootje op Linda, kent iemand deze?

. Mag helaas geen zitcompetitie meer rijden (inmiddels actief in de M1 dressuur), dus dan onze manegeruiters maar drillen
MaaikeJ schreef:Falko_v schreef:Ik zit bij stal groenendaal op Langkous en een stalgenootje op Linda, kent iemand deze?
Ken het paar wel. Zelf nooit op gereden, maar regelmatig gezien bij de zitcompetie. Zit volgens mij wel erg vlak
Dit jaar ben ik mee naar Groenendaal als support. Mag helaas geen zitcompetitie meer rijden (inmiddels actief in de M1 dressuur), dus dan onze manegeruiters maar drillen
Maakt mij ook helemaal niet uit of ik wel of niet doorga, het plezier zo'n dag en de leermomenten zijn ook enorm leuk!
Had de KNHS gister maar een berichtje gestuurd via Facebook, en kreeg als antwoord dat ze er vandaag in de loop van de dag op komen te staan.

En moeten jullie de regio ook nog rijden?