Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik denk dat Sydney het heel erg naar haar zin zal hebben. Kom maar op met jullie gave ideeën, dan heeft ze weer een heleboel te vertellen.
Nou ik heb net het chubby bunny spel met 3 vrienden gedaan heb gewonnen maar de 2 de ronde was ik 2de en vlogen de spekken door m'n woonkamer kreeg n lach kik incl de nodige kwijlklodders want slikken lukte niet meer met 13 marshmallows in de mond
Nog heeel even en dan is het hier alweer vakantie, en volgende week begint de eerste ponykampweek al! Plus dat het ook nog eens mooi weer gaat worden. We hebben er zin in!
Ohooo had ik maar een tijdmachine Mijn vriend vind het overigens totaal niet leuk dat ik 2 weken weg ben Langste zonder elkaar is 3 nachten toen hij na Pinkpop ging en na 1 nacht al na huis wou komen Terwijl ik het heerlijk vond
Vorige week vroeg hij of d'r iets was van een ouderavond dan kwam hij wel na me toe Heb hem nog net niet uitgelachen Hij is echt erg wat dat betreft wilt bijna elke minuut van de dag bij me zijn. Had tot afgelopen maandag vakantie en vond het vreselijk om te gaan werken net of ik niet hoef te werken maar dat blijkt hij niet erg te vinden
Ja, zaterdag denk ik. Ik ga nog even een maandje wachten :p
Heidi95
Geplaatst: 29-06-15 10:44
Ja zaterdag gaat week 1 beginnen. Ik heb nu al medelijden met degenen die zaterdag middag de kinderen mogen ontvangen in 30 graden op de parkeerplaats zonder schaduw
Er zijn wel verharde stukken ja. Er was 2 jaar terug een pad met veel losse steentjes, waar mijn paard zonder ijzers wel last van had.
Gentlegiant
Geplaatst: 30-06-15 09:37
Hij heeft knal harde hoeven start vaker zonder ijzers dan met alleen tijdens meerdaagse concoursen niet dan laat ik d'r ijzers onder slaan Maar heb geen zin in afgebroken stukken of veel slijtage... Smid komt vrijdag laat 4-kant n ijzer d'r onder slaan Aangezien hij als hij al op t harde komt dat enkel een paar meter is en hij nogal met z'n achterhoeven kan slepen als ik de achterhand niet d'r onder zet en daar heb ik geen tijd voor tijdens die buitenritten Zou het niet eens willen laat m maar lekker genieten hij vind dat zo leuk
Ik hoop overigens dat het in balkbrug zaterdag niet zo warm word als hier in Limburg Tot nu staat d'r 39 graden en het begon bij 31 paar dagen terug en hij stijgt alleen maar tot nu
noooh 39 met leren laarzen en paardrijbroek, dat is pure horror... gelukkig kun je als manege/stal gewoon jodphurs aantrekken, en misschien gewone sokjes ipv. paardrijsokken...
Gentlegiant
Geplaatst: 30-06-15 15:28
Ik heb net nieuwe leren gekocht Had/heb net n jaar lak laarzen van petrie maar die zijn nog veel erger smolt je in weg zelfs met 25 graden en zon...
Ik doe gewoon met les geven enz m'n rijbroek omhoog en sokken omlaag heb van die dunne kingsland sokken prima te doen
Op rit snel alles goed doen en laarzen d'r over maar t rijden met deze laarzen is nog vrij moeizaam
Hoop dat in week 3&4 t weer wat minder is denk dat Total me vriendelijk bedankt als ik m meeneem op rit met 35+
Valt best mee hoor met die hitte. Laarzen een stukje open en je hebt er vrij weinig last van. Of trek jodphurs aan nog minder last van. En ja ik rij altijd met leren laarzen dus ik weet het zelf ook wel. Aantal keer leiding geweest maar nooit wat van gemerkt (bewust wat van gemerkt).
Warm weer is goed voor je, en als het echt te warm word is er altijd het tropenrooster nog, dan zijn er geen paardrijlessen tussen 1 en 4. En om af te koelen is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om in het zwembad gegooid te worden