bente12 schreef:hoeveel gaan er per categorie door naar de kwartfinale?
: per categorie tenzij er weinig meedoen.
Als t goed is minder dan 15 maar zeker weten doe ik het niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xkarin123 schreef:x_simonee schreef:Kan iemand de link van oostmoer hier toevoegen. Ik kan hem namelijk niet openen
Ik heb hem gisteren geopend, toen deed hij het nog. Nu wilde ik hem net nog een keer openen en doet hij het inderdaad niet meer.. Misschien is er iets misgegaan op de site van de fnrs?
cindyheyyou schreef:Ik start as zondag 9 juni bij manege Hoogenboom Ruitersport op Nathalie, in categorie 4.5 maar weet iemand wat over Nathalie? Ben wel benieuwd hoe die pony is
En ff vraagje. Je hebt dus 4.1 t/m 4.5 en bij 4.1 en 4.2 starten er 5 en bij 4.3 t/m 4.5 starten er 4. Gaan er uit elk van deze categorieen 4 nou 1tje door of kijken ze pas op t eind naar de scores en kan het bijv ook zijn dat alle 4 uit categorie 4.4 of 4.5 door zijn. wel benieuwd naar eigenlijk..
En word de uitslag van categorie 1 ook pas eind vd dag bekend gemaakt of steeds na elke categorie?
x_simonee schreef:kosseh schreef:Wordt er met paarden nog rekening gehouden met je lengte ofzo?
Ik ben namelijk 185 en stevig. Als ik op een kleiner paard zit vind ik het zielig
Als het goed is heb jedat allemaal op je inschrijfformulier ingevult en wat voor paard je wil. Klein of groot paard.
Loretteeee schreef:Ik start ook aanstaande zondag op manege Hoogenboom! in catogorie 4, om 15.40 op Eerik.
Volgens mij is het zo'n oud lief paardje.
Jammer dat er op de site van die manege weinig te vinden is over de paarden ect.
Ben heel benieuwd hoe ze het doet! Ben toch wel een beetje trots op dr
fabienne1991 schreef:_Natasja_ schreef:Wat wel jammer is dat je niet kunt zien tegen welke maneges je rijdt.
Dat hebben ze gedaan omdat de jurys dan niet weten wie van welke manege komt en er dus geen vriendjes politiek ontstaat