Kelszz_ schreef:haha, ik moet uhm even kijken.
Morgen werken,
donderdag werken,
vrijdag werken,
zaterdag trainen,
zondag werken,
maandag school,
dinsdag school,
woensdag werken,
donderdag werken,
vrijdag werken,
zaterdag trainen,
zondag vrij (:
aw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadja15 schreef:Yeeeeey! Nadja meldt zich ook! ^^
Niet dat veel van jullie mij kennen, maar toch xD
Even korte inleiding:
Dit jaar (waarschijnlijk) weer ponykamp, moet alleen nog wel inschrijven ;p maar voordat ik dat kan doen moet ik afwachten op een telefoontje van een manege op Ameland, waar ik komende zomer misschien ga werken. Als ik ga dan wordt dat mijn 6de keer alweer. Ik ben op ponykamp dan 16 jaar.
En ohja, zo ongeveer het belangrijkste: IK BEN POLANDO VERSLAAFD EN WIE MET MIJ IN DEZELFDE WEEK ZIT, KOMT GEWOON NIETNIETNIET OP POLANDO WANT DIE WIL IK. EN DAAR GAAT KELSEY WEL VOOR ZORGEN... (A) Toch Kelsss?
Kelszz_ schreef:nadja15 schreef:Yeeeeey! Nadja meldt zich ook! ^^
Niet dat veel van jullie mij kennen, maar toch xD
Even korte inleiding:
Dit jaar (waarschijnlijk) weer ponykamp, moet alleen nog wel inschrijven ;p maar voordat ik dat kan doen moet ik afwachten op een telefoontje van een manege op Ameland, waar ik komende zomer misschien ga werken. Als ik ga dan wordt dat mijn 6de keer alweer. Ik ben op ponykamp dan 16 jaar.
En ohja, zo ongeveer het belangrijkste: IK BEN POLANDO VERSLAAFD EN WIE MET MIJ IN DEZELFDE WEEK ZIT, KOMT GEWOON NIETNIETNIET OP POLANDO WANT DIE WIL IK. EN DAAR GAAT KELSEY WEL VOOR ZORGEN... (A) Toch Kelsss?
Ghehe, nou vooruit ik zal er voor zorgen
LoTjEeExXx_ schreef:Heeiii, ik wil misschien naar de Eekwal op ponykamp met een paar viendinnen.. Maar wat ga je precies doen en wordt er leuk les gegeven? Hoe worden de pony's verdeeld, en hoe zien de kamers eruit??
LoTjEeExXx_ schreef:heb je misschien ook een foto van de slaapkamers??? Dat vinden onze ouders prettig. Xx