. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kasmir schreef:Ik heb ook setjes gehad voor het manegepaard Kasmir, maar dit paard deed ik op het laatst als enige omdat er weinig mensen die zin hadden in een draver.
Ik verzorgde dit paard 3 dagen in de week, toen hij zich verwond had was ik er ongeveer elke dag. Het voelde dus ook niet echt als een 'manege paard'.
Snap trouwens niet waarom het zo vreemd is een eigen dekje onder een zadel te leggen? Waarom zou een meisje met een eigen paard wel allerlei dekjes
mogen kopen en het bij een manegepaard ineens de pasvorm van het zadel teniet doen. Ik denk dat maar weinig mensen een dekje kopen en dan denken
dat ze de pasvorm van het zadel verprutsen, gebeurd ook niet zo gauw lijkt me of je moet wel een heel dik dekje kopen.
Had zelf dekjes, setjes en hoofdstel. Inmiddels ben ik helemaal setjes af haha, maar goed toen des tijds vond ik dat leuk dus waarom niet?
Gebruik trouwens nu gewoon die dekjes voor mijn huidige verzorgpony, net zo makkelijk.
. Maar als manege zou ik het zeker niet willen.
.