Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blacknorton schreef:jaloers!!
ik heb dit jaar geen tijd om kampen te begeleiden, jammer genoeg
heel veel plezier!!!

xMartJuH schreef:Ik ga misschien in de kerst vakantie en heel misschien in de zomervakantie 2013 daar weer naar pony/ruiterkamp.
Ben er 1 keer eerder geweest, dat was 4 jaar geleden.
Ik vond het toen wel leuk!! maar veel kan ik me er niet meer van herinneren
Is Liesbeth er eigenlijk nog?? dat was mijn paardje toen op ponykamp.

Tikara schreef:Ik lees al meerdere jaren mee op Bokt en heb eigenlijk nooit de behoefte gevoeld om te reageren maar doe het nu toch.
Op iedere manege zijn goede en slechte dingen maar Silence ik zie jou altijd alleen maar hele slechte zaken en halve waarheden schrijven aangaande de Boschhoeve. Om er eentje naar het rijk der fabelen te verwijzen............. de aangerukte ambulance(s) dit is echt nooit gebeurt!
De paarden en pony's hebben in de zomer 24 uur weidegang(!) in de winter gaan ze iedere dag een aantal uur uit de stal. Wat je van de mensen wel of niet vind is persoonlijk en daar ga ik ook verder niet op in (maar Silence jij hebt het alleen van horen zeggen) Aangaande de lessen kan ik alleen maar zeggen dat ruiters die al jaren op een andere manege rijden vaak niet mee kunnen komen in de lessen welke gegeven worden op de Boschhoeve! De lessen en instructrices zijn zeker meer dan goed te noemen. De paarden zijn echter geen standaard "slome" manegepaarden die op de automatische piloot lessen lopen! Er zijn heel veel kinderlessen op de Boschhoeve en het meerendeel van deze kinderen loopt daar al jaren rond!
De ponykampen zijn heel populair en de kinderen hebben het prima naar hun zin! En wat ook absoluut niet gebeurt is dat kinderen buitenritten begeleiden (de jonste is 18 en loopt al 10 jaar op de manege rond)
En ja natuurlijk zijn er ook zaken minder goed (zoals overal) en gaan er mensen weg met vaak goede redenen (vermoed dat jij met je paard in Someren staat) maar om alles af te kraken zonder dat je dit uit eigen ervaring weet en alleen wat je hoort van andere mensen vind ik niet netjes!
CRos95 schreef:Heb weer genoten op de Boschhoeve
xMartJuH schreef:Ik ga misschien in de kerst vakantie en heel misschien in de zomervakantie 2013 daar weer naar pony/ruiterkamp.
Ben er 1 keer eerder geweest, dat was 4 jaar geleden.
Ik vond het toen wel leuk!! maar veel kan ik me er niet meer van herinneren
Is Liesbeth er eigenlijk nog?? dat was mijn paardje toen op ponykamp.
Liesbeth is er volgens mij niet meer, maar ik weet het niet zeker dus pin me er niet op vast
Wel leuk dat je terug komt!
Als paardje had ik die week diva( haflinger type legertank) -.-
) op je eigen paard doet.
febee schreef:ja dat is ook de bedoeling haha anders had ik hem niet meegenomen.
ik wil dat hij vanalles bij leert en ik natuurlijk ook door hem mee te nemen.
het is me eerste jaar waarmee ik hem naar een leuk en gezellig ponykamp wiil nemen.
en toen zag ik dit kamp en dat sprak me wel erg aan!