Pferdje schreef:Ik rij nu ongeveer 2 jaar en ben afgelopen december begonnen met proefjes rijden op de manege. Gewoon met de F1. Dit in verband met stress die ik bij wedstrijden/ praktijkexamens ervaar. Waar ik in de F1 nog met hartkloppingen op het paard zat, gaat het nu echt een stuk beter qua stress niveau. Tot nu toe elke keer een medaille mogen ontvangen. Eind deze maand staat F4 op het programma!
Lang niet zo ver als iedereen in dit topic, maar stiekem toch een beetje trotsIk kom er wel!
Zijn jullie ook allemaal bij F1 begonnen? En hoe oud waren jullie toen je met proeven rijden begon?
Ik ben in oktober 2006 begonnen in de F1 toen ik 10 jaar oud was. Nu heb ik mijn F15 diploma en heb ik een keer een B proefje gereden
Ik kom er wel!
Succes deze maand! 
Ik dacht dat ik dus met een manege startpas startte, maar blijkbaar dus met een normale startpas!
Ik reed mee in de 50 cm. We mochten twee rondjes rijden. Mijn eerste rondje ging heel fijn, fijne aftstanden en helemaal foutloos. Tweede rondje was ik wat moe en t was superwarm in de bak, dus ik reed er iets minder aan. Daardoor nam ponylief het een beetje over en hadden we wat mindere afstanden. Halverwege het parcours zat ik zo geconcentreerd bezig met controle herstellen, dat ik helemaal vergat bij welke hindernis ik was en een extra rondje moest rijden. Maar buiten dat, ook dat rondje weer foutloos(geen weigeringen en balken). We reden op stijl, maximum aantal stijlpunten dat je kon halen was 32 punten(niet de officiële puntentelling dus), ik had een keer 27 punten en een keer 28 punten, waar dus in 1 parcourtje 4 punten afging vanwege mijn extra rondje. Uiteindelijk was ik tweede geworden, trots op Pablo, de pony waar ik op reed