Haha er zijn vast meer mensen die zich aangesproken voelen, die weten dat van zichzelf wel en er is nu gezegd wat er is gezegd en alleen een mod kan die berichten verwijderen dus we moeten ons over die berichten geen zorgen meer maken.
ik heb al een paar berichten getemt maar dat is alweer een paar dagen geleden vreemd
Browniee
Geplaatst: 29-02-12 13:49
little_birdy schreef:
ik heb al een paar berichten getemt maar dat is alweer een paar dagen geleden vreemd
hoe bedoel je dat is alweer een paard dagen geleden? Ik had geen zin om te temmen, ik had juist zoiets van: Als mensen het gaan teruglezen begrijpen ze waar het fout ging. Als de berichten weg zijn is het ook net of er niets gebeurd is, en kan je dus doodleuk zeggen dat je nooit fout zat.
ik heb ook wat penny paarden gereden zal even wat foto's posten en JA ik was te groot daarom ben ik er ook mee gestopt zie hier DE penny poowny hootch welch dekhengst
en 2 jaar geleden
welmoed__
Geplaatst: 29-02-12 14:19
nee daar heb ik ook weer niets mee, dat is weer het andere uiterste. Mijn penny paard is een bloedmooi zwart spring paard.
Haha die eerste! Wat een leuk koppie heeft ie, heel lief!
Browniee
Geplaatst: 29-02-12 14:26
Zal ik trouwens die link nog geven naar dat meisje op hyves die zoooo penny is en zegt dat ze zz rijdt? Waarvan ik zei dat je haar dan gewoon moet toevoegen en zeggen dat je professioneel ruiter bent. Of is dat niet toegestaan? Ze is echt heel grappig en je lacht je echt kapot om haar