Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daisyhot123 schreef:heey
ik heb een vraagje..
mag je met FNRS Wetstrijden met een Rood Wetstrijd jasje rijden?
het onderwerp kwam bij ons op school of het nou wel of niet
mag maar niemand kan er echt iets over vinden
gr. dais
JPitty schreef:Wat mij opvalt, Daisyhot123 stelt hier al een paar keer dezelfde vraag over een wedstrijdjasje, maar niemand reageert hierop. Komt dit doordat zij het woord wedstrijd met een t spelt, als wetstrijd? Hebben jullie deze vraag tot 2x toe over het hoofd gezien? Of is er iets anders aan de hand dat deze vraag niet beantwoord wordt?
JPitty schreef:Wat mij opvalt, Daisyhot123 stelt hier al een paar keer dezelfde vraag over een wedstrijdjasje, maar niemand reageert hierop. Hebben jullie deze vraag tot 2x toe over het hoofd gezien? Of is er iets anders aan de hand dat deze vraag niet beantwoord wordt?
Marloes schreef:Een vraagje van mijn kant, ik rijd mijn Haflinger sinds kort met een leerbitje en bijbehorend hoofdstel, dus zonder keelriem en neusriem. Alleen de bakstukken, kopstuk en frontriem.
Zijn hier regels over bij de FNRS en zou ik hiermee mogen starten?
http://i626.photobucket.com/albums/tt347/Love_Sanne/IMG_5878.jpg Dit is denk ik de duidelijkste foto die ik heb.
Joel, gefeliciteerd! Mickey blijft een leuke pony!
Marloes schreef:Een vraagje van mijn kant, ik rijd mijn Haflinger sinds kort met een leerbitje en bijbehorend hoofdstel, dus zonder keelriem en neusriem. Alleen de bakstukken, kopstuk en frontriem.
Zijn hier regels over bij de FNRS en zou ik hiermee mogen starten?
http://i626.photobucket.com/albums/tt347/Love_Sanne/IMG_5878.jpg Dit is denk ik de duidelijkste foto die ik heb.
Joel, gefeliciteerd! Mickey blijft een leuke pony!
Marloes schreef:Ik gebruik dit bit omdat het een stuk rustiger in de mond ligt en uiteindelijk vormt naar haar mond. Ik heb allemaal verschillende trensjes gehad, maar het ging allemaal niet zoals ik zou willen. Vanaf het eerste moment dat ik deze gebruikte liep ze super
Het bit wordt bij dit hoofdstel verkocht, neusriem is niet nodig, het bit zit vast met een riempje onder de kin zeg maar. De reden dat er geen keelriem bij zit weet ik niet precies, maar ik mis hem niet. Dus als ik hem niet nodig heb hoef ik er ook niet zo nodig een keelriem bij.
Maar als ik ga starten kan ik het bit wel aan mn gewone hoofdstel doen zodat ik gewoon een neusriem en keelriem heb. De neusriem moet dan wel ontzettend los...