ruiterkamp de boschhoeven 15-18 jaar 2013!!wie gaat der mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haffie15

Re: ruiterkamp de boschhoeven 15-18 jaar 2013!!wie gaat der mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:02

Morgen.me rijlaarzen kreeg net maillll

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:11

Yeeaahh, we willen wel meteen een foto!
Waarom wil je geen paard britt ?

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:03

_APPELTAART schreef:

Ik heet mies hoor men naam op bokt komt vn een pony en men2 hondjes ik had geen inspi :')
Ik heb al met paarden gereden enzo maar ik vind ze niet zo leuk … ik weet niet waarom ik hoop dus dat ik een pony krijg …

xCandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:18

BaBritFre schreef:
_APPELTAART schreef:

Ik heet mies hoor men naam op bokt komt vn een pony en men2 hondjes ik had geen inspi :')
Ik heb al met paarden gereden enzo maar ik vind ze niet zo leuk … ik weet niet waarom ik hoop dus dat ik een pony krijg …

Ahhh een pony is ook echt leuk!!
Ik heb sinds 3 weken een Shetlander had serieus nooit gedacht dat die zo leuk kon zijn.
VD is ook leuk om te doen !

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:37

Milty schreef:
Mmmm, ik blijf nu maar even hopen dat ik in ieder geval een deel op Rinze mag rijden, dat ik op Kanjer mag springen en de rest zie ik wel.. Whinny lijkt me ook wel leuk. Maar ik werd door Timano naar voren gesleurd in galop, en iemand met 7 jaar rijervaring werd door Whinny naar voren gesleurd, dus dan zou ik Whinny al helemaal niet kunnen houden.

Leuk dat in je in dezelfde week gaat!! :)
Heb je Facebook?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:39

Ik ga vandaag trouwens op vakantie, dus tot volgende week vrijdag heb ik geen internet. Dan heb ik vrijdag en zaterdag wel internet en zondag ga ik op KAMP!! *\o/*
Saffier lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar ik denk dat als er iemand bij rk zit doe nog minder ervaring heeft dat die Saffier krijgt. Of iemand op pk.
Ik hoop echt dat ik Saffier krijg. Gaat die gewoon het water in? En raak ik op buitenrit met galop de groep niet kwijt omdat hij te langzaam gaat? Lijkt me trouwens wel echt een heel chill paardje..

Ik stuur je zo een pb

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:41

Milty schreef:
Ik ga vandaag trouwens op vakantie, dus tot volgende week vrijdag heb ik geen internet. Dan heb ik vrijdag en zaterdag wel internet en zondag ga ik op KAMP!! *\o/*
Saffier lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar ik denk dat als er iemand bij rk zit doe nog minder ervaring heeft dat die Saffier krijgt. Of iemand op pk.
Ik hoop echt dat ik Saffier krijg. Gaat die gewoon het water in? En raak ik op buitenrit met galop de groep niet kwijt omdat hij te langzaam gaat? Lijkt me trouwens wel echt een heel chill paardje..

Ik stuur je zo een pb

Veel plezier op vakantie!!
Ga jij nog meedoen met pannenkoekenrit?
Had je saffier gevraagd?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:50

marijedublin schreef:
Milty schreef:

Ik stuur je zo een pb

Had je saffier gevraagd?

Dankjewel! Ik ga meedoen aan de pannenkoekenrit, dus ik denk dat ik je dan al wel zie. In mijn mailtje had ik gevraagd voor Rinze (ik ben echt gek op dat paard) en voor springen vroeg ik Kanjer (meivakantie was mijn eerste keer springen en Kanjer heeft echt niks fout gedaan en ik kan nogal onzeker zijn)
Saffier werd aangeraden toen ik in de meivakantie ging, maar Floor had mij ingedeeld op Timano en Cadanse. Dus ja, dan maar Timano. Eerste avond moest ik in de les op Cadanse, dat ging echt slecht (buitenbak naast de camping, stond een rood tentje waar ze niet in de buurt kwam en aan de andere kant stond dat broeikas ding, daar kwam ze ook niet in de buurt... Wat is er dan nog over? Het midden waar ik haar niet meer weg kreeg) Dus de rest van de week op Timano gereden en toen hadden we een tweede springles, moest ik weer op Cadanse... Toen maar mijn knie als smoesje gebruikt, want we zaten weer in de buitenbak.
Maarja, ik hoop dat ik op Saffier kom voor alles. Of Rinze voor buiten en Kanjer voor in de bak want Kanjer is echt geweldig!

Edit: Hoe oud ben je eigenlijk?
Edit 2: Ik denk 17 toch?

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:00

Milty schreef:
marijedublin schreef:

Had je saffier gevraagd?

Dankjewel! Ik ga meedoen aan de pannenkoekenrit, dus ik denk dat ik je dan al wel zie. In mijn mailtje had ik gevraagd voor Rinze (ik ben echt gek op dat paard) en voor springen vroeg ik Kanjer (meivakantie was mijn eerste keer springen en Kanjer heeft echt niks fout gedaan en ik kan nogal onzeker zijn)
Saffier werd aangeraden toen ik in de meivakantie ging, maar Floor had mij ingedeeld op Timano en Cadanse. Dus ja, dan maar Timano. Eerste avond moest ik in de les op Cadanse, dat ging echt slecht (buitenbak naast de camping, stond een rood tentje waar ze niet in de buurt kwam en aan de andere kant stond dat broeikas ding, daar kwam ze ook niet in de buurt... Wat is er dan nog over? Het midden waar ik haar niet meer weg kreeg) Dus de rest van de week op Timano gereden en toen hadden we een tweede springles, moest ik weer op Cadanse... Toen maar mijn knie als smoesje gebruikt, want we zaten weer in de buitenbak.
Maarja, ik hoop dat ik op Saffier kom voor alles. Of Rinze voor buiten en Kanjer voor in de bak want Kanjer is echt geweldig!

Edit: Hoe oud ben je eigenlijk?
Edit 2: Ik denk 17 toch?

Ahh das balen zeg! Hoop ook voor je dat je dan op die mag! :)
Ik ben 16 ;) 4oktober wordt ik pas17.

En jij?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:22

Ik ben 15, 27 april word ik 16, dus nog een jaartje wachten... Met het kamp in de meivakantie kon ik net mee met ruiterkamp, kamp begon op 28 april, dus ik had geluk! Was echt een geweldig cadeau (ik heb zelf ongeveer 2/5 betaald, en ik was bij mijn opa en oma, krijg ik 50 euro van mijn oma voor mijn verjaardag. Zegt mijn opa dat ik moet komen, drukt hij zo 100 euro in mijn hand: Ik hoop dat je nu genoeg hebt voor ruiterkamp. Zooo lief was dat. Kom ik buiten, zeg ik tegen oma: Oma, opa is gek geworden. Haar reactie was echt geweldig: Wat heeft 'ie nu weer gedaan :+ ik lag helemaal dubbel)
Ik hoop trouwens echt dat ik in huisje 1 kom, huisje 2 heeft namelijk geen hor voor de deur, en als ik 1 keer in mijn enkel gestoken word dan kan ik 2 weken lang niks meer. En huisje 1 is gewoon geweldig!

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:39

Is Lady trouwens je eigen paard? En neem je haar mee op kamp?
Echt een mooi paard (en mooie foto's trouwens)

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:04

Milty schreef:
Ik ben 15, 27 april word ik 16, dus nog een jaartje wachten... Met het kamp in de meivakantie kon ik net mee met ruiterkamp, kamp begon op 28 april, dus ik had geluk! Was echt een geweldig cadeau (ik heb zelf ongeveer 2/5 betaald, en ik was bij mijn opa en oma, krijg ik 50 euro van mijn oma voor mijn verjaardag. Zegt mijn opa dat ik moet komen, drukt hij zo 100 euro in mijn hand: Ik hoop dat je nu genoeg hebt voor ruiterkamp. Zooo lief was dat. Kom ik buiten, zeg ik tegen oma: Oma, opa is gek geworden. Haar reactie was echt geweldig: Wat heeft 'ie nu weer gedaan :+ ik lag helemaal dubbel)
Ik hoop trouwens echt dat ik in huisje 1 kom, huisje 2 heeft namelijk geen hor voor de deur, en als ik 1 keer in mijn enkel gestoken word dan kan ik 2 weken lang niks meer. En huisje 1 is gewoon geweldig!

Ahh wat super lief zeg!!!! Hihi misschien ben ik dan wel te verwend maar mijn ouders betalen het voor me elke jaar zeg maar 1 week. Als ik vaker wil dan moet ik zelf dokken. Maar echt suuper lief van je opa!

Lady is mijn eigen lease paard haha. Ik lease haar, maar mag er alles mee en eigenlijk is het dan je "Eigen" . Dankje wel!!
Ik neem haar niet mee op kamp. Wilde het wel, nu nog steeds eigenlijk, maar ik vind het ook leuk om weer eens op totaal andere paarden te rijden én ik vind bet erg fijn dat Ik me geen zorgen hoef te maken over allerlei dingen voor Lady (of ze haar eten wel krijgt, niet teveel vliegen, vliegen Deken wel of niet, ijzers en zo nog veel meer) dus dat vind ik wel fijn!! :)

Edit: ik wil ook in huisje 1 haha, vorig jaar sliepen we met heel ruiterkamp (9) in huisje 1. Maar eigenlijk maakt het me ook niet uit. Waren trouwens de badkamers enzo vernieuwd?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:01

Volgens mij wel... In huisje 2 de keuken iig wel... Maar ik ga zo weg, dus ik heb waarschijnlijk de komende week geen internet...

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:34

ik wil ook in huisje 1 :D
dat is het eerste huisje toch?
heel veel plezier Cindy!
en het kamp is al zo dichtbij ! <3

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:37

BaBritFre schreef:
_APPELTAART schreef:

oh oooopss :')
ik snap je hoor, ik wil liever op een paard namelijk haha :D

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:15

Mij hoor je nie klagen zolang t maar gezellig is

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:06

ahahhaha

xCandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:30

Kan echt niet wachten tot zondag hahah :D

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:55

wie gaan er zondag nou allemaal ? hahaha

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:56

ik alleen pkrit :)

xCandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:58

Ik ga samen met een vriendin deelnemen aan t RK !
Trouwens wie heeft r allemaal twitter?

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:58

Milty schreef:
Mmm, als het paardje dat ik krijg me echt niet bevalt (zoals Cadanse) dan kijk ik wel of degene met Saffier wil ruilen... Heeft Saffier trouwens rare streken met uit de wei halen, opzadelen (aansingelen beginnen te stampen als een tiran zoals Timano, vertikken het bit in te doen etc.)?

Waarom mag je Cadanse nie? ze is super lieef! nja soms beetje gekke streken.. steigeren voor n plasje waterr.. maar ik had dr vorig jaar met kamp t is echt mn luvviee ben helemaal verliefd op dr ! haha jaa ze is mn lievelingspaaardjee! <3

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:59

ahahahaha cadanselover

Saffier deed niks qua chagrijnig zijn gister eigenlijk

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:00

IKKEEE @lynnverheijen

haffie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:00

hahaha jaa cadanse is echt n leuk beestje! loveherrrr