Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BaBritFre schreef:_APPELTAART schreef:Yeeaahh, we willen wel meteen een foto!
Waarom wil je geen paard britt ?
Ik heet mies hoor men naam op bokt komt vn een pony en men2 hondjes ik had geen inspi
Ik heb al met paarden gereden enzo maar ik vind ze niet zo leuk … ik weet niet waarom ik hoop dus dat ik een pony krijg …
Milty schreef:Mmmm, ik blijf nu maar even hopen dat ik in ieder geval een deel op Rinze mag rijden, dat ik op Kanjer mag springen en de rest zie ik wel.. Whinny lijkt me ook wel leuk. Maar ik werd door Timano naar voren gesleurd in galop, en iemand met 7 jaar rijervaring werd door Whinny naar voren gesleurd, dus dan zou ik Whinny al helemaal niet kunnen houden.
Milty schreef:Ik ga vandaag trouwens op vakantie, dus tot volgende week vrijdag heb ik geen internet. Dan heb ik vrijdag en zaterdag wel internet en zondag ga ik op KAMP!!![]()
Saffier lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar ik denk dat als er iemand bij rk zit doe nog minder ervaring heeft dat die Saffier krijgt. Of iemand op pk.
Ik hoop echt dat ik Saffier krijg. Gaat die gewoon het water in? En raak ik op buitenrit met galop de groep niet kwijt omdat hij te langzaam gaat? Lijkt me trouwens wel echt een heel chill paardje..
Ik stuur je zo een pb
marijedublin schreef:Milty schreef:Ik ga vandaag trouwens op vakantie, dus tot volgende week vrijdag heb ik geen internet. Dan heb ik vrijdag en zaterdag wel internet en zondag ga ik op KAMP!!![]()
Saffier lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar ik denk dat als er iemand bij rk zit doe nog minder ervaring heeft dat die Saffier krijgt. Of iemand op pk.
Ik hoop echt dat ik Saffier krijg. Gaat die gewoon het water in? En raak ik op buitenrit met galop de groep niet kwijt omdat hij te langzaam gaat? Lijkt me trouwens wel echt een heel chill paardje..
Ik stuur je zo een pb
Veel plezier op vakantie!!
Ga jij nog meedoen met pannenkoekenrit?
Had je saffier gevraagd?
Milty schreef:marijedublin schreef:
Veel plezier op vakantie!!
Ga jij nog meedoen met pannenkoekenrit?
Had je saffier gevraagd?
Dankjewel! Ik ga meedoen aan de pannenkoekenrit, dus ik denk dat ik je dan al wel zie. In mijn mailtje had ik gevraagd voor Rinze (ik ben echt gek op dat paard) en voor springen vroeg ik Kanjer (meivakantie was mijn eerste keer springen en Kanjer heeft echt niks fout gedaan en ik kan nogal onzeker zijn)
Saffier werd aangeraden toen ik in de meivakantie ging, maar Floor had mij ingedeeld op Timano en Cadanse. Dus ja, dan maar Timano. Eerste avond moest ik in de les op Cadanse, dat ging echt slecht (buitenbak naast de camping, stond een rood tentje waar ze niet in de buurt kwam en aan de andere kant stond dat broeikas ding, daar kwam ze ook niet in de buurt... Wat is er dan nog over? Het midden waar ik haar niet meer weg kreeg) Dus de rest van de week op Timano gereden en toen hadden we een tweede springles, moest ik weer op Cadanse... Toen maar mijn knie als smoesje gebruikt, want we zaten weer in de buitenbak.
Maarja, ik hoop dat ik op Saffier kom voor alles. Of Rinze voor buiten en Kanjer voor in de bak want Kanjer is echt geweldig!
Edit: Hoe oud ben je eigenlijk?
Edit 2: Ik denk 17 toch?

4oktober wordt ik pas17.
ik lag helemaal dubbel)Milty schreef:Ik ben 15, 27 april word ik 16, dus nog een jaartje wachten... Met het kamp in de meivakantie kon ik net mee met ruiterkamp, kamp begon op 28 april, dus ik had geluk! Was echt een geweldig cadeau (ik heb zelf ongeveer 2/5 betaald, en ik was bij mijn opa en oma, krijg ik 50 euro van mijn oma voor mijn verjaardag. Zegt mijn opa dat ik moet komen, drukt hij zo 100 euro in mijn hand: Ik hoop dat je nu genoeg hebt voor ruiterkamp. Zooo lief was dat. Kom ik buiten, zeg ik tegen oma: Oma, opa is gek geworden. Haar reactie was echt geweldig: Wat heeft 'ie nu weer gedaanik lag helemaal dubbel)
Ik hoop trouwens echt dat ik in huisje 1 kom, huisje 2 heeft namelijk geen hor voor de deur, en als ik 1 keer in mijn enkel gestoken word dan kan ik 2 weken lang niks meer. En huisje 1 is gewoon geweldig!

BaBritFre schreef:_APPELTAART schreef:Yeeaahh, we willen wel meteen een foto!
Waarom wil je geen paard britt ?
Ik heet mies hoor men naam op bokt komt vn een pony en men2 hondjes ik had geen inspi
Ik heb al met paarden gereden enzo maar ik vind ze niet zo leuk … ik weet niet waarom ik hoop dus dat ik een pony krijg …

Milty schreef:Mmm, als het paardje dat ik krijg me echt niet bevalt (zoals Cadanse) dan kijk ik wel of degene met Saffier wil ruilen... Heeft Saffier trouwens rare streken met uit de wei halen, opzadelen (aansingelen beginnen te stampen als een tiran zoals Timano, vertikken het bit in te doen etc.)?