Maar helpt het niet om je beugels een gaatje korter te doen? Dan zit je misschien steviger zegmaar.
Wel super leuk dat je nog op kamp mag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als ze niet passen moet ik ze voor 19:00 opnieuw bestellen en dan heb ik ze zaterdag dus ik heb sws zondag me laarsjess

Milty schreef:Mmm, als het paardje dat ik krijg me echt niet bevalt (zoals Cadanse) dan kijk ik wel of degene met Saffier wil ruilen... Heeft Saffier trouwens rare streken met uit de wei halen, opzadelen (aansingelen beginnen te stampen als een tiran zoals Timano, vertikken het bit in te doen etc.)?
marijedublin schreef:Milty schreef:Mmm, als het paardje dat ik krijg me echt niet bevalt (zoals Cadanse) dan kijk ik wel of degene met Saffier wil ruilen... Heeft Saffier trouwens rare streken met uit de wei halen, opzadelen (aansingelen beginnen te stampen als een tiran zoals Timano, vertikken het bit in te doen etc.)?
Leuk dat je ook gaat. Welke week? Ik denk dat floor & de andere leiding heus wel een geschikt paardje voor je kunnen vinden, en als je aangeeft dat je het niet leuk vind, kan je altijd anderen proberen.
Sprong super fijn, alleen de sprong met het zeiltje von ie spannend (net zoals de rest) dus daar weigerde hij een paar x, dan stopte hij voor de sprong maaar op de een of andere manier weigerde hij wel 'fijn'
hahahah
OMG ik hoop zo hard op Nevada, hopelijk geven ze me geen paard