Maar toch...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:Maar ook zonder wassen kan je wel zorgen voor een keurig schone pony vind ik.
__denise schreef:Bellatrix schreef:Op wie zat je?Dat was in Heteren zeker? Ik was er trouwens te vroeg...zat pas het 3e blok en was er al het 2e.
Ja in Heteren. Gandi, bruine paardje met gróte bles. Startte als enalaatste.
Haha zoiets hoorde ik al, op diezelfde tijd was er nog iemand gekomen die afgelopen weekend KNHS moest doen
__denise schreef:Moet zeggen dat ze er bij mij afgelopen keer in 10 minuutjes in zaten. Maar omdat ik vaak als eerste moet (09.00u), heb ik niet zo'n zin altijd te vlechten, terwijl dat beest aan z'n ontbijt zit zeg maar. Al vind ik het er wel stukken netter eruit zien, en eigenlijk 'hoort' het er ook een beetje bij.
__denise schreef:Ja, voorlezer zei B-E-B. Dus ik zo: HUH B-E-B? Nouja dan maar halve ronde rondJa 215 vind ik ook wel netjes ja. Maar had echt een dikke -2 verwacht voor die volte.
@ Simone, nee geen draad. Gewoon met de hand oprollen en dan elastiekje eromheen.
__denise schreef:Het was E-B-E ipv B-E-B, had er even bij moeten zetten, sorry
Oh oke. Dat is wel jammer, 't gaat supersnel. Moet wel zeggen dat dat paard waarbij ook echt de perfecte dunne manen voor had.
Ik heb 1x bij een ander paard die wel dikke kortere manen heeft met naald en draad gevlochten en doe het nooit meer. Op de foto's van internet ziet het er mooi uit, maar die mensen hebben allemaal technieken. Mijne zagen er niet uit en had ze ook niet vast genoeg gedaan.
lotteElb schreef:Ik ga zaterdag eens kijken hoe schoon de pony's van Sintels zijn! En las ergens dat er daar sowieso niet gevlochten wordt dan. Dus dan doe ik daar ook niet moeilijk over.