En gewoon een stoer blauw halster, en ik heb meerdere dekjes, dus wees niet bang
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[PP] 9 tips om alvast in vorm te komen voor je 1e eigen paard
ik heb hier de schuur vol liggen met nog nieuwe sjabrakjes en dekens enz maar ze liggen nog in plastic hihi me hubbie wou laatst de garage opruimen en vroeg wlke oude troep kan weg?
0152141488 schreef:Ludique96 schreef:Ik ga Shownieuws even terug kijken over de Penny
Heb je een linkje ?
S_imonee schreef:haha, geweldig!
Punt 1... tjah, hahaha
@sparky10. Nog nieuw in het plastic?! Wow, hahaha, ik moet alles wat ik nieuw heb gekocht meteen uitproberen/testen!
0152141488 schreef:jornymarlou schreef:haha, iemand die een haflinger wil zal zich wel goed moeten voorbereiden!
Ja het was een pijnlijk moment.
Paard: (staat op mijn tenen)
ik: Ashley, mijn VOET !!!!
Paard: ??????
ik: AF AF AF
paard: (kijkt naar beneden)
ik: (probeer haar gewicht te verplaatsen) en roep OM ASHS !!!!!
paard: Wow, je voet dat onder mijn hoef. wow.......
XD
echt een penny moment vond ik dat. XD
brengt mooie momenten naar bovven jornymarlou schreef:jaa, dat herken ik wel met mijn fjordje. je moet het glimlachen echt niet vergeten, anders denkt iedereen dat je het niet in de hand hebt...
0152141488 schreef:jornymarlou schreef:haha, iemand die een haflinger wil zal zich wel goed moeten voorbereiden!
Ja het was een pijnlijk moment.
Paard: (staat op mijn tenen)
ik: Ashley, mijn VOET !!!!
Paard: ??????
ik: AF AF AF
paard: (kijkt naar beneden)
ik: (probeer haar gewicht te verplaatsen) en roep OM ASHS !!!!!
paard: Wow, je voet dat onder mijn hoef. wow.......
XD
echt een penny moment vond ik dat. XD
K vind het een wonder dat ik nog voeten overheb met die lompe haf van mij, volgens mij doet ze het erom, mij pletten, op mn voet staan, tegen me aan lopen..
gek trouwens dat prins Friso niet in voorbij is gekomen... zag ik de laatste tijdn veel.