Henzz schreef:Oh dat is vervelend.
Ja, ze is deze week gearriveerd. Het is wel een lief paardje hoor!
Indy is echt superlief! Ik heb er ook weleens op gereden, en ja, ze is wel een beetje lui

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniegirl schreef:Zouden jullie eventjes in het volgende topic willen kijken?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p52238693
Ik hoorde namelijk dat jullie manege veel pony's verkoopt en koopt, dus misschien staat ze bij jullie.
weikiki schreef:hoi!!! leuk dat er dit topic stiekum toch al een paar jaar duurt! ik heb zelf ook 5 jaar gereden op de manege met erg veel plezier!! kent iemand vinsins nog? okapi,pluche,orleando, waren mijn favorieten,okapi nr 1!! ga nog wel eens kijken, ik hoorde dat victor weg is daar ,klopt dat? groetjes!!
eldango schreef:Whahaaaa heb hier vroeger ook gelest en zie bekende namen:
Appeltje,Scheitertje,Bruine Wendy,Boccara,Generaal 1,Pino,Chester,Witje,Toschiba,Minika,Albino,Mis Varia,Vetia,Snoopy,Misty,Que Passa,Montana,Falada,Boyke,Gogo,Hitje,enz
Mijn favo was altijd Polly.
Qaatje schreef:eldango schreef:Whahaaaa heb hier vroeger ook gelest en zie bekende namen:
Appeltje,Scheitertje,Bruine Wendy,Boccara,Generaal 1,Pino,Chester,Witje,Toschiba,Minika,Albino,Mis Varia,Vetia,Snoopy,Misty,Que Passa,Montana,Falada,Boyke,Gogo,Hitje,enz
Mijn favo was altijd Polly.
wow
bijna alle paarden die daar staan zijn verkocht, behalve Gogo
ketoytje schreef:scheitertje , witje, albino en snoopy leven niet meer stonden al tijd nog wel op de manege
boyke als je tenminste die zwarte bedoeld die stond in berlicum weet niet of dat die daar nog staat en debbertje staat daar ook onder een andere naam
mis varia en vetia weet niet meer precies volgens mij gingen de naar een klein meisje toe of met pensioen
chester stond in heeswijk weet niet of dat die daar nog staat