Leuk leuk leuk!
maar moet ik nou al die 52 page's gaan lezen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

mariska1989 schreef:ThQ!
Leuk leuk leuk!
maar moet ik nou al die 52 page's gaan lezen

Elja schreef:Mariska ik ben helemaal jaloersop jou![]()
Ik wou Bo ook maar toen waren ze nog bezig met inrijden....
Caramel heb ik wle gehad(der mamss)
Frannie weet jij of ze nu wel mee loopt??

MissCaroline schreef:olle heeft bij mij op de manege gestaan voor een tijdje, samen met Chocolaatje, Okkie (mr, oxford) Caramel, Verona, eeuhm, vergeet k er een,, ohja
Lester
ofzo.. verder weet k even niet meer,,
maar Bonnie waar staat ie nu in gouda dan? op de Goudse Hout?
ponykamp in de zomer.. muerte

mariska1989 schreef:Hihi, Bo is een schatje. zal wel voor beginnertjes gebruikt worden denk ik ga nu eens even kijken of er wat zinnigs te zeggu valt
mariska1989 schreef:AA! het lukt me niet op een berichtje te plaatsen?
Citaat:Ze is pas ingereden...
Dan wordt ze (denk ik) niet voor beginners geburikt
Ik reed in eerste instantie op Max, maar hij sprak me niet aan, vond hem niet leuk
Toen ging ik op Senna, erg rustig paardje, maar erg leuk om mee te rijden als je haar voorwaarts houdt
[/img]
ik zal kijken of ik nog pony foto''s heb voorkeuren? 
VSTlottaah schreef:Heeft iemand nog foto's van Elly en/of Brit? ik heb zelf maar 1 foto van elk, en dat zijn ook nog eens foto's van 3 jaar terug... ik ben heel benieuwd naar hoe ze er nu uitzien!
Tanja_ schreef:Heb nog wel wat van britt en TW!
Moet ik ze hiet zetten of PMen?
btje late reactie maar oke... ik wil ook graag een foto van vera als zij er nog is, of iemand sowieso nog foto's van dr heeft... 
rink schreef:jeetje lc word nog beroemd hier op boktik zal kijken of ik nog pony foto''s heb voorkeuren?