Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Miefje schreef:Mensen die in Belfeld gaan rijden, hoe laat? En op welke manege is het? Ik rijd zelf niet mee maar lijkt me wel leuk om een keer naar te komen kijken (en evt foto's maken)
Thats_Me schreef:Miefje schreef:Mensen die in Belfeld gaan rijden, hoe laat? En op welke manege is het? Ik rijd zelf niet mee maar lijkt me wel leuk om een keer naar te komen kijken (en evt foto's maken)
De grensstreek. Ik rij om 10.30 uur in categorie 4. Ben nummertje 13 op de lijst mag rijden op Migranta. Miefje als je wat zou kunnen vertellen over haar karakter zou dat fijn zijn. Ik ben niet zo'n held op vreemde paarden.
Mireille91 schreef:Hoi! Ik rijd zondag ook in Zwolle. Iemand enig idee hoe Nascha rijdt of zit? Vorige keer op deze manege had ik een super leuk paard. Hoop dat het weer zo'n leuke dag wordt. Iedereen succes alvast!
Mireille91 schreef:Hoi! Ik rijd zondag ook in Zwolle. Iemand enig idee hoe Nascha rijdt of zit? Vorige keer op deze manege had ik een super leuk paard. Hoop dat het weer zo'n leuke dag wordt. Iedereen succes alvast!