Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Trailer moeten we huren dan.
DkimmelieD schreef:DkimmelieD schreef:Voor ons minder sterreke. Wij gaan 18 juni al!
Ik bedoel de 12e. Dat zou wat wezen als je aankomt wanneer het net afgelopen is.
DkimmelieD schreef:Gelukkig heb je vervoer kunnen regelen eline. Fijn! ik heb gelukkig alleen mezelf en mijn spullen. Moest ik paard ook meenemen dan had ik wel wat stress.
En jody.. we gaan er een gezellige week van maken!
Eline_S_S schreef:Ik heb er ook super veel zin in! Ga alleen 31 juli pas haha. Zat ook even in de stress qua vervoer. De mensen die ons er heen zouden rijden zitten dan in Berlijn. Gelukkig kan mijn vriend een auto met trekhaak meeTrailer moeten we huren dan.

sterreke98 schreef:Eline_S_S schreef:Misschien kunnen we quoten wie in welke week gaat? Dan bijv. zelf even je week en je naam erbij zetten.
18+ week (12-18 Juni)
- _Jody_
15+ week (31 juli t/m 6 augustus)
- Eline_S_S
-
Cross instructieweek (?)
- Sterreke98 Sterre,17
-
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?

sterreke98 schreef:bibstertje schreef:Ik ga in dezelfde week als jij sterreke
Vet leuk! Ga je met eigen paard? Heb je al eerder gecrosst? Voor mij is het de eerste keer hier crossen. Heb vorig jaar al ergens anders wezen crossen, en sindsdien ben ik verliefd haha