Alhoewel 1,5 week is best lang als je op iets leuks moet wachten haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, er zullen inderdaad wel andere mensen zijn en eigenlijk ken ik alle pony's al zo'n beetje
Gentlegiant schreef:Nou ik weet mezelf wel te redden maar dan ga ik knijpen enz en dan ga ik mensen pijn doen en dat is niet echt de bedoeling
Qwa kleren heb ik nu n indicatie denk dat ik gewoon 8 rijbroeken meeneem sommige zitten niet zo lekker maar dat nemen we maar voor lief![]()
M'n halve kleren kast gaat gewoon mee hahahaha
In de avalance past toch genoeg achter in de bak
Total z'n halve voorraad aan spullen liever teveel dan te weinig

Gentlegiant schreef:Dan ken je mij nog niet als ik echt echt echt niet wil
Verwijder ik me uit mannen armen die zo dik zijn als mijn boven benen in slechts 50m van m'n terras na t zwembad
Maar dan word tie wel boos
.
)
xxNiene schreef:hoi hoi! even klein vraagje: ik heb last van een soort ziekte, functionele buikpijn, en ik ga dus in week 2 naar ko. Mijn ouders (en ik) vinden het wel fijn om een paar keer per dag te horen hoe het daar mee gaat, maar ik las op de site dat je je mobiel niet mee mag. zijn ze daar echt zo streng mee? ik zal alleen maar een paar keer een berichtje versturen enzo maar weet niet precies of dat ook niet mag (het wordt mn eerste keer)