Klein Oever 2015 (ook leiding)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: Klein Oever 2015 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 07:08

Oh das al bijna gelukkig voor jou :)
Alhoewel 1,5 week is best lang als je op iets leuks moet wachten haha

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:10

Hoeveel kleding heb je ongeveer nodig per week als stalleiding? Ik bedoel, je zal wel een keer gedoopt worden en vies van het werk en 's avonds nog en dan kleed je je toch wel een paar keer om op een dag of niet?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:29

Ja dat vraag ik me ook af als manege leiding...

Als ze mij maar niet in t zwembad gooien want dan mogen ze mezelf opvissen want ik kan niet zwemmen :+

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:42

oeps haha, als je dat even aan joost zegt, of eric, als die heel streng die kids toespreken over iets serieus heb je kans dat ze het misschien niet zullen doen...
wel een ontzettend goed excuus!

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:55

Haha gelukkig kan je in het zwembad staan voor het geval het toch wel gebeurd

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:04

Nou ik ben ontiegelijk bang in water wat dieper dan 50cm is
Als ik er vrijwillig in ga is d'r niets aan de hand maar word ik d'r in gegooid raak ik in paniek

En door mijn ziekte heb ik nooit leren of mogen zwemmen en nog steeds niet
Heb vorig jaar leren drijven zonder in paniek te raken
Qwa melden zal het wel meevallen als de leiding zelf maar weet dat t gewoon niet kan die kinderen kan ik zelf wel te baas
Hier thuis proberen vrienden het ook regelmatig en gooien me dan over de schouder en het is van m'n terras na t zwembad 50mtr lopen
En lig halverwegen al op de grond weet me uit alle situaties wel te redden inmiddels en ik kan heel vervelend zijn :j

Laatst was ik bij de tongelreep "zwemmen" met m'n vriend en beste vriendin en beste vriend
En daar is z'n tol en m'n vriendin zei tis maar 90cm diep d'r onder
Dus zij ging eerst om me op te vangen
Lampje op groen ik d'r achteraan grootste lol in dat ding
Kom ik onderste boven in dat water terecht
Eerste gedachten handen omlaag anders stoot ik m'n hoofd
Vrijwel direct "poedersuiker! poedersuiker! poedersuiker! Panieeeek! Waar is de bodem!
Zij me helemaal in paniek d'r uit gevist bleek het 190cm diep te zijn

Achteraf kan ik d'r om lachen maar toen echt niet!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 21:31

Over de kleren: als je schoon wilt blijven op klein oever, dan moet je je idd heeeel vaak omkleden haha.
Ik deed vaak s avonds schone kleren aan en die dan de volgende dag ook. Soms een keertje extra natuurlijk, maar continu omkleden... Tsja :p

En wat betreft het dopen: als nieuwe leiding gebeurt dat vooral door de andere leiding. Dus als je het uitlegt, wordt er vast rekening mee gehouden :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:49

Dan gooien ze maar wat emmers water over me heen :+
Maar lees hier ook dingen over eten denk dat het aan m'n leeftijd ligt maar vind dat echt kinderachtig en behoorlijk goor

Ik ben 2 weken leiding kun je daar bv 1x wassen (voor betaling ofzo)
Heb veel rijbroeken maar echt geen 10 stuks
Ik de hoop dat het warm weer word zal je die wel nodig hebben vrees ik
Gewone broeken heb je ip alleen savonds aan dat red ik prima en shirts zal ik maar een stuk of 20 minimaal meenemen want als je de hele dag hebt lopen werken en rennen ben je blij als je je tussendoor eens een fris shirt aan kan doen denk ik zo voor het eten

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:57

ja dat dacht ik ook, ik zat te denken aan drie rijbroeken voor een week, misschien vier... en dan drie gewone broeken, een joggingbroek, een vest en een stuk of 15 topjes, heb ik er voor iedere dag twee, die nemen toch niet zoveel ruimte in.
Ik hoop alleen dat ik dapper genoeg ben voor stalleiding (oehdat klinkt zo suf) ik heb gewoon soms mijn momentjes dat ik, als er een paard met zn kont naar me toe staat, oren plat en echt geen zin in zn hoofdstel, dat ik toch een beeetje zenuwachtig raak :+
maar veel oefenen op de manege hier haha

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:02

Komt wel goed
Je bent niet de enigste op stal en de paarden zullen echt niets doen anders zijn ze niet echt geschikt als manege leiding
Als ik die week er ook ben en ben niet bezig roep me gerust

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:07

dankjewel :o , er zullen inderdaad wel andere mensen zijn en eigenlijk ken ik alle pony's al zo'n beetje

shan1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 07:36

Hoi allemaal. Mijn dochter van acht Sydney komt ook naar KO in week vijf. Dit keer helemaal in haar eentje en dat vind ze behoorlijk spannend. De keren daarvoor was ze met haar broer Jayden en haar nichtjes en neefjes. Maar, ondanks dat ze het spannend vind heeft ze reuze zin. Jayden is ook vaak alleen gegaan, eerst naar ponykamp en later naar survival. Hij heeft het altijd zo naar zijn zin gehad. Dat komt volgens mij omdat de leiding er elke dag een feestje van maakt. Laatst had hij een schoolfeest van de middelbare school en hij noemde letterlijk dat dit niet tipt aan de feestjes en sfeer bij klein oever. Een groot compliment denk ik dan zo. Hij had nog heel graag willen gaan, maar financieel is het keuzes maken. Of een week feesten of een week geld verdienen.... In ieder geval iedereen heel veel plezier en Sydney hoopt natuurlijk dat het een groot feest wordt met het liefst wat bekende. Groetjes Shannon

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 10:38

Shannon, wat leuk om te horen!
Ik ken Sydney niet en zij mij niet, maar ik ben er ook in week 5 haha, als manegeleiding. Volgens mij zijn er genoeg kids die alleen komen of niet veel anderen kennen en naar mijn ervaring hebben ze na één dag al nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt, dus dat gaat vast helemaal goed komen!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 15:21

Ik ben er niet in week 5 maar er zijn vast veel kinderen die alleen komen
Uit ervaring weet ik dat ze heel snel en makkelijk vriendinnen maken

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 15:39

Genltegiant als je snel in paniek raakt even tegen Joost zeggen. Ik raak ook in paniek als iemand me in het water wilt gooien of iemand me überhaupt op die manier beet pakt. Die geeft dan wel aan dat het bij jou niet hoeft. Verder had ik geloof ik voor 1 week 2 paardrijbroeken en stuk of 10 hemdjes bij me. En natuurlijk elke dag schone sokken etc. Verder een jogings broek en een leuk setjes kleren voor de bonte avond.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:14

Nou ik weet mezelf wel te redden maar dan ga ik knijpen enz en dan ga ik mensen pijn doen en dat is niet echt de bedoeling

Qwa kleren heb ik nu n indicatie denk dat ik gewoon 8 rijbroeken meeneem sommige zitten niet zo lekker maar dat nemen we maar voor lief :)

M'n halve kleren kast gaat gewoon mee hahahaha
In de avalance past toch genoeg achter in de bak
Total z'n halve voorraad aan spullen liever teveel dan te weinig

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:38

Wat leuk shannon! Waarschijnlijk ben ik die week dan leiding van jou dochter :)

Ze gaat het vast erg naar haar zin hebben! Zoals een aantal hierboven al zeggen is ook mijn ervaring dat vriendinnen maken zo gebeurt is! :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 19:12

Gentlegiant schreef:
Nou ik weet mezelf wel te redden maar dan ga ik knijpen enz en dan ga ik mensen pijn doen en dat is niet echt de bedoeling

Qwa kleren heb ik nu n indicatie denk dat ik gewoon 8 rijbroeken meeneem sommige zitten niet zo lekker maar dat nemen we maar voor lief :)

M'n halve kleren kast gaat gewoon mee hahahaha
In de avalance past toch genoeg achter in de bak
Total z'n halve voorraad aan spullen liever teveel dan te weinig

heeft iemand vaker ge probeert zonder goede afloop :')

veel plezier iedereen!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 07:13

Dan ken je mij nog niet als ik echt echt echt niet wil
Verwijder ik me uit mannen armen die zo dik zijn als mijn boven benen in slechts 50m van m'n terras na t zwembad
Maar dan word tie wel boos :+

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 09:00

Gentlegiant schreef:
Dan ken je mij nog niet als ik echt echt echt niet wil
Verwijder ik me uit mannen armen die zo dik zijn als mijn boven benen in slechts 50m van m'n terras na t zwembad
Maar dan word tie wel boos :+

Hahahaha oké ik geloof je. Was ook een jongen geloof dat hij een paar beste plekken had opgelopen, maar vrouwen die op een stal werken zijn inderdaad sterk :D.

xxNiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:35

hoi hoi! even klein vraagje: ik heb last van een soort ziekte, functionele buikpijn, en ik ga dus in week 2 naar ko. Mijn ouders (en ik) vinden het wel fijn om een paar keer per dag te horen hoe het daar mee gaat, maar ik las op de site dat je je mobiel niet mee mag. zijn ze daar echt zo streng mee? ik zal alleen maar een paar keer een berichtje versturen enzo maar weet niet precies of dat ook niet mag (het wordt mn eerste keer :o )

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:39

Hoi niene!
Ja ze zijn er echt streng mee. Maar je ouders kunnen bellen tijdens elke maaltijd, 3x per dag dus, dan krijg jij de telefoon en kun je dus met ze praten.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 13:08

Precies, je mobiel mag écht niet mee en je ouders kunnen je dan drie keer per dag bellen. Daarnaast wordt er altijd gevraagd op Klein Oever naar "bijzondere zaken", dus de leiding zal zeker op de hoogte zijn van jouw functionele buikpijn. Je bent dus in goede handen :)

vro96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:22

xxNiene schreef:
hoi hoi! even klein vraagje: ik heb last van een soort ziekte, functionele buikpijn, en ik ga dus in week 2 naar ko. Mijn ouders (en ik) vinden het wel fijn om een paar keer per dag te horen hoe het daar mee gaat, maar ik las op de site dat je je mobiel niet mee mag. zijn ze daar echt zo streng mee? ik zal alleen maar een paar keer een berichtje versturen enzo maar weet niet precies of dat ook niet mag (het wordt mn eerste keer :o )

Als je dat van te voren met Joost of Erik afspreekt zou je ee misschien een afspraak over kunnen maken? Wel mag je je telefoon niet mee. Maar zoals de anderen al zeiden kunnen je ouders 3x per dag bellen

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:00

Ik heb n geniaal pony kamp idee hahahahaha

Op YouTube chubby bunny challenge
Heb dat vroeger eens gedaan en de tranen Rolde over onze wangen van t lachen :+

Daar ging m'n reputatie als volwassenste van de kampleiding