Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kosseh schreef:Mustasche is leuk, hoe die rijd weet ik niet maar vind hem in de omgang iedergeval heel leuk. Brechje. Als kleine pony vind ik sandy of mazzel heel leuk.
Niet alle paarden staan op de site
Graffi86 schreef:kosseh schreef:Mustasche is leuk, hoe die rijd weet ik niet maar vind hem in de omgang iedergeval heel leuk. Brechje. Als kleine pony vind ik sandy of mazzel heel leuk.
Niet alle paarden staan op de site
Sandy en Mazzel zijn erg leuk, die staan (samen met nog 8 anderen) altijd de winterperiode bij ons op stal. Alle 10 superbraaf en leuk, de een wat brutaler dan de ander...
yanick29 schreef:Mazzel is alles behalve superbraaf. Hij heeft er afgelopen week 2 meiden minimaal 3x afgegooid![]()
Ik ben trouwens helemaal weg van Truusje, knappe crosspony
Graffi86 schreef:yanick29 schreef:Mazzel is alles behalve superbraaf. Hij heeft er afgelopen week 2 meiden minimaal 3x afgegooid![]()
Ik ben trouwens helemaal weg van Truusje, knappe crosspony
Dat is komisch, als ze 'swinters bij ons staat wordt ze veelal als beginnerspony gebruikt, en doet ze eigenlijk nooit een stap verkeerd. Misschien is ze de drukke weken ponykamp een beetje zat, kan me voorstellen dat het best hard werken is voor de pony's